بصیرت مهمترین سلاح برای مقابله با فتنه‌ها است

کرمانشاه - ایرنا - مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر گفت: دشمنان در هر حال با تمام توان به دنبال فتنه انگیزی و آشوب هستند و ضرورت دارد مردم بیشتر بیدار باشند چرا که بصیرت مهمترین سلاح برای مقابله با فتنه‌ها است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «صادق زارعی» روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت ۹ دی در روستای زالوآب شهرستان روانسر، افزود: هدایت گری هوشمندانه مقام معظم رهبری ، روشنگری رسانه های انقلاب و شناسایی و خنثی سازی ترفندهای فتنه گران مهمترین عوامل ایجاد حماسه ۹ دی بودند.

وی تصریح کرد: حفظ نظام اسلامی و آرامش و امنیت جامعه ، تکریم ارزش های ملی، اسلامی و اخلاقی از مهمترین مطالبات اصلی حماسه آفرینان ۹ دی بود.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه روانسر اظهار داشت: در ۹ دی سال ٨٨ یکی از پیچیده ترین توطئه های دشمنان نقش برآب شد و مردم چون در صدد فتنه ستیزی و طرد سکولاریسم و بیگانه ستیزی بودند با حرکتی حودجوش حماسه ای ماندگار را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند.

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه حماسه ۹ دی باید گرامی داشته شود چرا که این روز یوم الله است و مومنین باید آن را پاس بدارند، ادامه داد: برای جلوگیری از تحریف این حماسه ماندگار و جلوگیری از وقوع فتنه های بزرگتر در آینده ، ضرورت بزرگداشت این مناسبت را دو چندان کرده است.

امام جمعه روانسر نیز گفت: در عصر امروز ملت ایران باید بیدار باشند چرا که دشمنان بر علیه اسلام و انقلاب توطئه دارند و به دنبال غفلت آنان هستند تا سرمایه های مادی و معنوی را به تاراج ببرند.

ماموستا ملا سید محمد محمدی افزود: دشمنان در ۹ دی به دنبال خدشه وارد کردن اتقلاب بودند اما ، عنایات پروردگار ، درایت و تدابیر رهبری و بصیرت مردم و به ویژه جوانان توطئه را خنثی کرد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha