ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی در سند آمایش سرزمین ایلام دیده شده است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: ایجاد اشتغال، محرومیت زدایی، راهسازی، توجه به بهداشت و درمان و فعالیت های اقتصادی متناسب با ظرفیت های هر شهرستان در سند آمایش سرزمین ایلام دیده شده است.

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا شامگاه پنجشنبه در دیدار با بزرگان و نخبگان شهرستان ملکشاهی اظهار داشت: برای تأمین اعتبارات لازم در راستای رفع مشکلات مردم ملکشاهی پیگیری لازم انجام می شود.

وی افزود: مردمی که این چنین صادقانه با همه وجود آنچه که در وجود دارند برای پاسداری از نظام و انقلاب و دین مذهب در طبق اخلاص می گذارند و حداقل کاری که ما می توانیم برای این عزیزان انجام دهیم همین تأمین نیازهای مختلف مردم در شهرستان است.

استاندار ایلام ادامه داد: ما برای خدمت گذاری به مردم استان حضور یافته ایم و با استفاده از ظرفیت های جوانان متعهد، خلاق، فکور و پر انرژی به دنبال خدمت صادقانه و بی منت به مردم هستیم.

اندوخته علمی نخبگان مسیر توسعه ایلام را هموار می کند 

بهرام نیا، اندوخته های علمی نخبگان استان را چراغ راه و همواره کننده مسیر توسعه و پیشرفت استان برشمرد و گفت: تلاش داریم تمامی فعالیت های مدیریتی را در راستای خدمت به مردم با استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان متعهد پیش ببریم.

وی شرط قرارگرفتن در تیم مدیریتی استان را نگاه جهادی عنوان کرد و افزود: افراد دارای روحیه انقلابی و فساد ستیزی می توانند در تیم مدیریتی استان باشند و به مردم خدمت کنند.

استاندار ایلام بیان داشت: مهم ترین شرط توسعه استان در شرایط فعلی خرد جمعی است و در همین جلسات است که بسیاری از مسائل پنهان آشکار خواهد شد و ما با برنامه ریزی صحیح و با همفکری و تعامل با کمترین زاویه انحراف، کارها را به سرانجام خواهیم رساند.

ملکشاهی ۳۸۴ شهید سرافراز تقدیم نظام کرده است  

استاندار ایلام با ذکر یاد و خاطره سه هزار شهید استان ایلام گفت: از مجموع شهدای استان ایلام، شهرستان ملکشاهی نیز ۳۸۴ شهید به انقلاب تقدیم کرده است که این تعداد شهدا نشان از فداکاری و تعهد این مردم به آرمان های انقلاب است.

بهرام افزود: هویت استان ایلام، شهرستان به شهرستان در تاریخ و در طول مدت انقلاب اسلامی و ماقبل آن به رشادت و جوان مردی، تعصب، غیرت، دین مداری و ولایتمداری شهرت است.

تحریم های ظالمانه و فشار اقتصادی هم مانع حضور پرشور مردم در انتخابات نشد 

استاندار ایلام گفت: تحریم ظالمانه و فشار اقتصادی و بسیاری از مشکلات دیگر هم مانع حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر نشد و مردم ایران  با همراهی و همدلی به گواه تاریخ همچون چهار دهه انقلاب شکوهمند ایران اسلامی همواره در پای صندوق های رای حضوری پرشور داشتند.

وی با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: امروز ۹ دی ماه روز بصیرت است و مردم استان ایلام  مثل سایر استان های کشور اتحاد و یکپارچگی خود را در راستای حمایت از ولایت و مبارزه با فتنه و فتنه انگیزان به منصه ظهور گذاشتند.

 استاندار ایلام اضافه کرد: مردم امروز انزجار و نفرت خود را از فتنه گران اعلام کردند چرا که آنان با هر ترفندی در صدد براندازی نظام بودند که بازهم موفق نشدند نقشه شوم خود را اجرا کنند و ناکام شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha