شهید سلیمانی الگوی بارز مبارزه با سلطه جهانی در عصر حاضر است

کیش - ایرنا - امام اهل سنت جزیره کیش گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان مرد میدان الگوی بارز مبارزه با سلطه جهانی در عصر حاضر است.

به گزارش ایرنا، شیخ یعقوب شمس در خطبه های نماز جمعه اهل سنت این هفته جزیره اظهار  داشت: ۱۳ دی سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از محبوب ترین سربازان اسلام یادآور رشادت دلاورمردانی است که تاپای جان برای حفظ آرمان های اسلامی و انقلابی ایستادگی کردند.

وی اضافه کرد: این شهید همواره به عنوان الگوی بارز مبارزه علیه سلطه جهانی بودند و با رشادت های خود علاوه بر افزایش اقتدار ایران در منطقه توانستند امت اسلام را از گزند توطئه های تفرقه افکن دشمنان نجات دهند.

امام جمعه اهل سنت کیش با اشاره به ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: مردم ایران زمین در ۹ دی ۱۳۸۸ با حضور حماسی خود توانستند این روز را به عنوان نماد استقلال و عزت ایران و ایستادگی به اصول اسلامی و انقلابی به دنیا معرفی کنند.

شیخ یعقوب شمس با اشاره به اینکه تامین مسکن یکی از مشکلات اصلی ساکنان این جزیره است افزود: انتظار می رود مسوولان به صورت جدی برنامه های خود را در راستای تامین این نیاز پیگری کنند تا مردم هرچه سریع تر نتایج آن را ببینند.

وی اضافه کرد: رفع نشدن این نیاز باعث مهاجرت معکوس از این جزیره خواهد شد که صاحبان خانه نیز باید حال مستاجران را با توجه به گرانی و مشکلات معیشتی درک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha