۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۵۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 84598449
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مامور نیروی انتظامی زنجان در حادثه تعقیب قاچاقچیان به شهادت رسید

زنجان - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: یکی از ماموران نیروی انتظامی استان زنجان در حادثه رخ داده بر اثر تعقیب قاچاقچیان در شهرستان ماهنشان به شهادت رسید.

سرهنگ غلامرضا امیدی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استوار دوم " عرفان بیات " مامور وظیفه شناس این نیرو صبح امروز در تعقیب قاچاقچیان در شهرستان ماهنشان دچار حادثه شد و به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی زنجان با تعدادی از قاچاقچیان در محور دندی به زنجان درگیر و مانع از رسیدن آنان به اهداف مجرمانه خود شدند، اظهار داشت: ماموران در حین گشت زنی در محدوده استحفاظی به یک خودروی حمل قاچاق مشکوک شده و پس از تعقیب و گریز، قاچاقچیان که خود را در چنگال پلیس دیدند اقدام به میخ پاشی سطح جاده کردند.

سرهنگ امیدی یادآورشد: در این حادثه خودروی نیروی انتظامی بر اثر میخ پاشی قاچاقچیان دچار حادثه و واژگونی شد که بر اثر آن استوار دوم بیات به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

سرهنگ امیدی اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید صبح روز یکشنبه از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی استان زنجان به سمت بهشت زهرای این شهر تشییع و در قطعه شهدا به خاک سپرده خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha