شهید سلیمانی نمادی برجسته برای مدیران دستگاه‌های اجرایی است

کرمانشاه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه شهید سلیمانی را نه تنها الگوی فرماندهان نظامی بلکه نمادی برجسته برای مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: هر جا نیاز به تلاش و همراهی با مردم بود شهید سلیمانی حضور می‌یافت و راهگشا می‌شد.

«حسین خوش‌اقبال» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با تسلیت و گرامیداشت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: اخلاص، تلاش خستگی‌ناپذیر این شهید را متصل به صفات انسان‌های پسندیده کرد و سرانجام نیز با شهادت سعادت خود را رقم زد.

وی تاکید کرد: راه و نام شهید سلیمانی فراموش نمی‌شود چرا که این وعده خداست که حق باقی خواهد ماند و باطل از بین رفتنی است. 

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به تقویت جریان مکتبی با شهادت شهید سلیمانی تصریح کرد: آنچه سلیمانی را پرورش و نمود داد مکتب انقلاب اسلامی بود. 

خوش اقبال تاکید کرد: هر چه در احیای فرهنگ خدمت خالصانه، تحقق رضایتمندی مردم و رفاه جامعه تلاش شود، آرمان‌های شهیدان و انقلاب اسلامی محقق می‌شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، مکتب انقلاب اسلامی را سرچشمه پرورش و نمود شهید سلیمانی دانست و گفت: تقویت این مکتب می‌تواند راهگشای مشکلات و پیشبرنده اهداف نظام اسلامی باشد.

به گزارش ایرنا؛ بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی، سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابومهدی المهندس معاون سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

این حمله جنایت‌کارانه با دستور مستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا صورت گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha