۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۲۱
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84599020
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲ بازار محلی میوه و تره بار در بجنورد ایجاد می شود

بجنورد-ایرنا- معاون خدمات شهری شهردار بجنورد گفت: به زودی ۲ بازار محلی عرضه میوه و تره بار در این شهر ایجاد می شود تا دسترسی مردم به این محصولات با قیمت مناسب آسان شود. 

مجید شادکام روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تلاش داریم تا بازارهای محلی عرضه میوه و تره بار در مرکز استان توسعه یابد و در اولویت اول این اقدام به زودی در ۲ نقطه از شهر محقق خواهد شد. 

وی افزود: اولویت برای ایجاد بازار محلی، راه اندازی آن در زمین های تحت مالکیت شهرداری است و تلاش داریم تا امکانات رفاهی برای مردم فراهم شده و این بازارها برای مدت طولانی برقرار باشد.

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد اظهار داشت: امسال از محل منابع عمرانی، پنج میلیارد ریال اعتبار برای بازارهای محلی مرکز استان پیش بینی شده است که آماده سازی این بازارها در ۲ مکان به زودی آغاز می شود. 

وی خاطرنشان کرد: بازارهای محلی، مکان مناسب برای دسترسی آسان شهروندان به مایحتاج روزمره و محصولات میوه و تره بار است، این بازارها تاثیر خوبی در تعدیل قیمت ها دارد و به یقین با استقبال مردم روبه رو خواهد بود.

شادکام اظهار داشت: برخلاف روزبازارها که در روزهای خاص هفته فعال است، بازارهای محلی در تمام روزهای هفته دایر خواهد بود.

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد افزود: در این بازارها سازه های سبک برای راه اندازی غرفه های فروش ایجاد می شود و غرفه ها با قیمت مناسب در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. 

به گزارش ایرنا اکنون روزبازار دوشنبه بازار و پنجشنبه بازار در بجنورد دایر است که البته با استقبال مردم روبه رو است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha