تقویت معنویت و اخلاق جوانان مورد توجه مسوولان قرار گیرد

ارومیه- ایرنا- رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: گسترش و تقویت انگیزه‌های معنوی و اخلاقی ضامن آینده جوانان ایران اسلامی است و مسوولان باید آن را تقویت کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حامد زکی روز یکشنبه در همایش کشوری "تبیین بیانیه گام دوم انقلاب" که در نیروی انتظامی ارومیه برگزار شد با اشاره به اینکه بدون اخلاق و معنویت پیشرفت مفهومی پیدا نمی کند افزود: اگر بخواهیم در دنیا بدرخشیم باید به تقویت معنویت به ویژه در جوانان و نوجوانان کشور توجه جدی کنیم.

وی اضافه کرد: امروز بدترین همجه های دشمنان انقلاب اسلامی به سمت جوانان و نوجوانان هدف گیری شده است که باید در این حوزه تلاش جهادی داشته باشیم تا بتوانیم نقشه های شوم دشمنان را مثل گذشته خنثی کنیم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در هفت بند توصیه هایی در حوزه پیشرفت کشور در قالب بیانیه گام دوم مطرح کردند که یکی از آنها در خصوص پیشرفت علمی و پژوهشی است که باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این انقلاب ماهیت اصلی‌اش اسلامی و معنوی است، ادامه داد: این ماهیت وجه تفاوت و تمایز انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های دیگر جهان است‌ که باید تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین زکی با بیان اینکه از لحاظ علمی و در برخی از علوم نوپا ایران در دنیا حرف اول را می زند اضافه کرد: باید همه مسولان و آحاد مردم مخصوصا نخبگان در این رابطه  تلاش کنند تا گام دوم انقلاب به خوبی به پیش برود.

به گزارش ایرنا، اولین همایش کشوری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با همکاری قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب و فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha