۱۳ دی ۱۴۰۰، ۹:۱۴
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84600108
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از هفت هزار بازرسی از واحدهای صنفی سقز انجام شد

سنندج- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز گفت: با هدف کنترل و نظارت بیشتر بر واحدهای صنفی، از ابتدای سال تاکنون، واحدهای صنفی این شهرستان هفت هزار و ۸۵۰ بار مورد بازرسی قرار گرفته اند.

بهنام میرزایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در بازدید و نظارت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت از واحدهای صنفی سطح شهر در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰، برای بیش از یک هزار و ۲۰۰ واحد صنفی پرونده تخلف تشکیل شد.

وی با بیان اینکه عمده تخلفات واحدهای صنفی شهرستان سقز گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، تقلب، عدم درج قیمت و عدم رعایت مقررات صنفی بوده است، افزود: میزان تخلفات واحدهای صنفی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز با بیان اینکه ۲۲۵ فقره از این تخلفات مربوط به خبازی های شهرستان بوده است یادآور شد: در اوایل سال ۱۴۰۰ هم هفت مورد احتکار داشتیم که همه این موارد مربوط به احتکار روغن نباتی بوده است.

میرزایی با بیان اینکه نظارت بر بازار توسط بازرسان این اداره با تمام توان در حال انجام است، از شهروندان سقزی خواست احتکار، گرانفروشی، فروش اجباری و امتناع از عرضه را با تلفن به سامانه شبانه روزی ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند تا سریعا بازرسان ما اقدامات لازم را اعمال کنند.

در شهرستان سقز ۱۴ هزار واحد صنفی مشغول فعالیت هستند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha