۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۱۱
کد خبرنگار: 1435
کد خبر: 84600266
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همه محورهای ارتباطی روستایی دشتی بازگشایی شد

۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۱۱
کد خبر: 84600266
همه محورهای ارتباطی روستایی دشتی بازگشایی شد

بوشهر-ایرنا- فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: با تلاش راهداران اداره حمل ونقل راهسازی این شهرستان همه جاده های روستایی بازگشایی شد.

به گزارش ایرنا، عبدالله نادری روز دوشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران دشتی افزود: محور مرکز بخش شنبه و طسوج  به روستاهای درویشی، باغان و کردلان که بر اثر بارش های شدید روز گذشته مسدود شده بود، بازگشایی شد.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر تنها محور درویشی به کردلان در محل آب‌نمای کردلان که بر اثر بالا آمدن آب رودخانه مند مسدود شده و ساکنان کردلان می‌توانند از محور جایگزین کردلان به باغان تردد کنند 

نادری ادامه داد: بر اثر بارش های بسیار شدید در مناطق  بالا دست استان بوشهر و فارس حجم آب رودخانه مند بسیار بالا آمده و همه نیروهای امدادی و راهداری در این مسیر درحال آماده باش هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  دشتی به اخبار منتشر شده در فضای مجازی در مورد مسدود شدن پل مند اشاره کرد و افزود: حجم آب در پل بزرگ مند در مسیر بزرگراه سیراف بسیار بالا آمده و در زمان حاضر تردد در پل مند در حال انجام است و هیچ مشکلی ندارد و پل دارای ایمنی کافی است.

مهرداد گنجه اضافه کرد: از هم استانی انتظار داریم  به شایعه ها در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار را تنها از منابع موثق خبرگزاری رسمی و  صدا و سیما و شماره تماس ۱۴۱ سازمان راهداری پیگیری کنند.

وی افزود: در زمان حاضر بجز مسیر روستای درویشی به کردلان در دشتی تمام مسیرهای بازگشایی شده است و تردد در حال انجام است.

گنجه بیان کرد: آب در محل آب نمای راه روستای کردلان بر اثر افزایش آب ناشی از بارندگی در بالا دست استان فارس بالا آمده و نیروهای راهداری شهرستان برای هشدار دادن در محل مستقر شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز گفت: در جریان بارندگی های اخیر به ۱۰۰ خانوار استان بوشهر خدمات رسانی و امداد رسانی  شده است.

غلامرضا حاجیانی افزود:  نیروهای امدادگر هلال احمر استان ضمن  امدادرسانی به این خانواده ها، کمک‌هایی شامل نایلون، موکت، پتو، چادر و وسایل گرمایشی به آنها تحویل دادند.

وی اضافه کرد: ۱۰۰ نیرو ی امداد و نجات هلال احمر در دو پایگاه امدادی و ۲۸ خانه هلال شهری و روستایی در شهرستان دشتی در آماده باش کامل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha