ایزدیار: به دنبال تکرار افتخارات جاکارتا در هانگژو هستم

تهران- ایرنا- دارنده ۶ مدال طلای بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت: اگر شرایط و امکانات فراهم باشد تلاش خواهم کرد تا افتخارات جاکارتا را در هانگژوی چین تکرار کنم.

به گزارش ایرنا، «شاهین ایزدیار» در حاشیه مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به خبرنگاران گفت: اردوهای آماده سازی شنا در استخر فدراسیون جانبازان و معلولین در حال برگزاری است این اردوها باید تا مدت ها برگزار شود تا بتوانیم به آمادگی لازم برای بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو برسم. بازی های پاراآسیایی ۲۰۲۲ مهرماه سال آینده در کشور چین برگزار خواهد شد. 

 وی با بیان اینکه یکی از غایبان کاروان ایران در پارالمپیک توکیو بود گفت: من سهمیه پارالمپیک را کسب کرده بودم اما سیاست کمیته ملی پارالمپیک اعزام با ملاک کیفی گرایی بود. آن بازی ها تمام شد و در حال حاضر تمام تمرکز خود را به روی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین گذاشته‌ام تا اتفاقات خوب دوره قبل دوباره تکرار شود. بعد از آن نیز برای بازی‌های پارالمپیک پاریس خود را آماده خواهم کرد.

دارنده ۶ مدال طلای بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا این راهم گفت: بعد از آن بازی ها توقعات از من بالا رفت. مردم و مسوولان ورزش توقع دارند من آن مدال ها را در چین تکرار کنم. باید برای تکرار آن افتخارات تلاش بیشتری داشته باشم چون اتفاقات زیادی رخ می‌دهد و امکان دارد شرایط تغییر کند. برای موفقیت همچنین باید امکانات و شرایط نیز فراهم باشد. اولین نیاز ما، استخر ۵۰ متر است که در اولین اردو این مساله محقق نشده و در استخر فدراسیون جانبازان و معلولین که ۲۵ متر است، تمرین می‌کنیم و این خیلی مناسب نیست. موضوع دوم بحث تغذیه است. این مساله در حد یک ورزشکاری که در تیم ملی تمرین می‌کند، نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha