امام‌جمعه چابهار: صداقت و انقلابی‌گری از ویژگی‌های شاخص سردار سلیمانی بود

چابهار - ایرنا - امام جمعه چابهار گفت: صداقت و انقلابی‌گری از ویژگی‌های شاخص سردار سپهبد حاج‌قاسم قاسم سلیمانی بود و باید مسوولان هم این روش را سرلوحه کار خود قرار دهند تا موفقیت لازم حاصل و مشکلات مردم کمتر شود.

به گزارش ایرنا "حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی" در آیین دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی در محل سالن همایش‌های سپاه پاسداران چابهار اظهار داشت: سردار رشید اسلام هم در میدان جنگ و هم در پیگیری مشکلات مردم حضور داشت که نمونه مشخص آن کمک به سیل‌زدگان بود که شخصا بین مردمِ آسیب دیده حاضر می‌شد و به مشکلات آن‌ها رسیدگی می‌کرد.

وی افزود: اخلاص در کار، موفقیت‌ها را بیشتر می‌کند و از دیگر ویژگی‌های این سردار عزیز همین بود که روز به روز بر موفقیت‌هایش افزوده می‌شد و نه تنها در بین مردم ایران بلکه در قلب مردم جهان اسلام جای داشت که بعد از شهادت حاج‌قاسم، همه اشک ریختند و این جنایت آمریکایی‌ها را محکوم کردند.

امام جمعه چابهار گفت: سردار سلیمانی به عنوان یک مرد بزرگ و قدرتمند در جبهه‌های جنگ حضور داشت و بعد از آن تا زمان شهادت در عرصه‌های مختلف خوش‌درخشیده است.

وی خدمات سردار سلیمانی در جهان اسلام را با اخلاص و به‌دور از هرگونه چشمداشت عنوان کرد و گفت: برای همین دشمن از سردار سلیمانی هراس داشت و درنهایت وی را به شهادت رساند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی یک انسان کامل بود و دشمن وحشت زیادی از آن داشت زیرا او یک مرد شجاع، دلیر و الگوی بزرگی برای همه قشرها بود، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار، یک انقلابی واقعی بود و جانش را برای پایداری انقلاب تقدیم کرد.

امام جمعه چابهار گفت: حاج‌قاسم سلیمانی دروغ نمی‌گفت و همیشه یار و یاور محرومان و مظلومان بود.

حاج‌قاسم سلیمانی به عنوان یک الگو و روش همچنان زنده است

مدیرعامل منطقه آزادچابهار نیز گفت: سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی به عنوان یک الگو، روش و مَنِش همچنان زنده است و مکتب وی، سلیمانی‌های زیادی را وارد جامعه خواهد کرد. 

عبدالرحیم کُردی ادامه داد: جهانیان روش و افکار سردار سلیمانی را شناختند و همه انگشت ملامت به سمت عوامل این جنایت تاریخی نشانه گرفتند.

وی با اشاره به اینکه راه و مسیری جز سردار سلیمانی نیست، خاطرنشان کرد: کسانی‌که دل در گرو ایران اسلامی و ترویج انقلاب و پایداری جمهوری اسلامی دارند، اندیشه سلیمانی را به عنوان یک مکتب، قائده و مسیر سرلوحه کارشان قرار می‌دهند.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده صورت گرفت. 

امام‌جمعه چابهار: صداقت و انقلابی‌گری از ویژگی‌های شاخص سردار سلیمانی بود

اخبار مرتبط