معاون سیاسی سپاه: مکتب سردار سلیمانی در حال گسترش جهانی است

اردبیل - ایرنا - معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شخصیت شخیص سردار سلیمانی و تاثیر آن در بین ملت ها گفت: مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی در حال نفوذ بین ملت ها و گسترش جهانی است.

به گزارش ایرنا، سردار یدالله جوانی روز دوشنبه در آئین دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای عملیات کربلای ۴ و ۵ در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: سردار سلیمانی متعلق به جناح و گروه خاصی نیست.

وی با بیان اینکه سردار دلها متعلق به تمام آحاد مردم ایران است، اظهار کرد: شهید سلیمانی را نه تنها مسلمانان دنیا بلکه غیر مسلمانان و تمامی آزادیخواهان جهان قبول دارند و عزیز می‌شمارند.

او بیان کرد: با گذشت ۲ سال از شهادت حاج قاسم امروز شاهد برگزاری مراسم مختلف در اکثر نقاط دنیا برای این شهید گرانقدر از سوی آزادگان جهان هستیم، چرا که سلیمانی امروز نماد بارز حق‌طلبی و حق‌خواهی است.

وی با بیان اینکه جهاد شهید سلیمانی برای نجات و سعادت بشریت در عالم بود، اضافه کرد: برای همین با طاغوت زمان و دست پروده آنها مبارزه و مقابله کرد و در راه حق و حقیقت به شهادت رسید.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بی بدیل و بی‌نظیر و خدایی بود، گفت: او پرچمدار مبارزه با ظلم و تروریسم بود، شهید سلیمانی به معنی واقعی کلمه ذوب در ولایت بود و خود را سرباز کوچک مقام معظم رهبری می‌دانست و بدون چون و چرا اوامر ولی زمان خود را اجرا می کرد.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی با تشکیل لشکر بین المللی از جوانان کشورهای اسلامی، موفق به تثبیت جبهه مقاومت در برابر زورگویان و ستمگران زمان و در راس آن آمریکای جنایتکار شد.

او با بیان اینکه بهترین الگو برای جوانان و نسل آینده شهید سردار قاسم سلیمانی است، اضافه کرد: همه باید تلاش کنند مکتب سلیمانی به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود.

معاون سیاسی سپاه بیان کرد: اگر مسئولان و مدیران اجرایی کشور شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهند، بدون شک تمامی مشکلات حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مردم و جامعه حل خواهد شد.

پخش کلیپ، شعرخوانی و مداحی و نوحه سرایی از دیگر قسمت های این مراسم بود.

به گزارش ایرنا، بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان جبهه مقاومت و تعدادی از رزمندگان پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.  

براساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهور و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha