۷۲ دیگ غذای نذری به نیت شهید سلیمانی در خراسان شمالی طبخ شد

بجنورد- ایرنا- نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی گفت: ۷۲ دیگ غذای نذری همزمان با دهه اول فاطمیه و دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در این استان طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

محسن فولادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پخت این میزان غذای نذری از یکشنبه شب در محل فرهنگسرای شهروند بجنورد آغاز و امروز همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی در بین نیازمندان توزیع شد.

 وی افزود: این اقدام به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی و با مشارکت هیات‌های مذهبی در بجنوردانجام شد.

نماینده بنیاد احسان خراسان شمالی با بیان اینکه مردم اقصی نقاط استان ارادت ویژه ای به شهید سلیمانی دارند، گفت: ۲ سال است که مردم خیر و نیکوکار این استان با کمک های بنیادها و مردم خیر در سالگرد این سردار بزرگ اقدام به پخت غذای نذری و توزیع آن در بین نیازمندان می کنند.

بامداد جمعه ۱۳ دیماه سال ۹۸ سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  

بر اساس اعلام وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری این کشور صادر کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha