مدیریت جهادی سردار شهید سلیمانی نقشه راه مدیران کشور است

شهرکرد- ایرنا- فرزند شهید مدافع حرم «شهید منصور عباسی هفشجانی» معروف به حبیب‌ابن مظاهر شهدای چهارمحال و بختیاری گفت: مدیریت جهادی سردار سلیمانی، الگوی ارزشمندی برای مدیران کشور است که بی‌شک پیروی از این الگو موجب ارتقای خدمات‌رسانی به مردم است.

سجاد عباسی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از ویژگی‌های مدیریت جهادی سردار سلیمانی این بود که همیشه در خط مقدم امور قرار داشتن بود،به طوری که حاج قاسم همانند یک فرمانده همواره در صف اول قرار داشت و راه را برای دیگر افراد هموار و صاف می‌کرد.

وی ادامه داد: مردمی بودن، اخلاص و سرباز ولایت بودن از دیگر ویژگی‌های سردار سلیمانی بود که می‌توان با الگوگیری از این ویژگی‌ها در راستای اهداف و آرمان‌ها انقلاب اسلامی گام‌های محکمی برداشت.

عباسی با بیان اینکه حرف و عمل سردار سلیمانی یکی بود و در مسیر آرمان‌های خود استوار و همواره ثابت قدم بود، تصریح کرد: سردار سلیمانی مرد میدان عمل بود و به آنچه می‌گفت عمل می‌کرد که می‌طلبد این ویژگی از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

این فرزند شهید مدافع حرم با بیان اینکه مکتب سلیمانی همان مکتب امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، ولایتمداری را از مهمترین ویزگی‌ها مکتب سلیمانی دانست و گفت: سردار سلیمانی همواره خود را سرباز ولایت می‌دانست.

عباسی شهادت سردار سلیمانی را اندوه بزرگی برای فرزندان شهدای مدافع حرم دانست و افزود: با شهادت حاج قاسم فرزندان شهدای مدافع  یک بار دیگر یتیم شدند و شاید بتوان گفت این داغ بزرگتر نیز بود.

وی یکی از تلخ‌ترین و در عین حال شیرین‌ترین لحظات زندگی خود را مکالمه تلفنی با سردار سلیمانی به دنبال شهید شدن پدر خود دانست و گفت: نکاتی که در این مکالمه رد و بدل شد مهمترین درس زندگی برای من شد.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه «ابومهدی المهندس» بامداد یکشنبه ۱۳ دی ۲ سال پیش هنگام خروج از فرودگاه بغداد در اقدامی جنایتکارانه به دستور «دونالد ترامپ» هدف حمله تروریستی پهپادهای آمریکا قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

از دهم تا شانزدهم دی‌ماه به‌ عنوان هفته مقاومت و ۱۳ دی روز شهادت سردار قاسم سلیمانی در تقویم کشور «روز جهانی مقاومت» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha