معاون استاندار تهران: مهمترین برنامه دشمن تحریف تاریخ انقلاب است

تهران- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: مهمترین برنامه دشمن، تحریف تاریخ انقلاب و پاک کردن حافظه تاریخی مردم ایران است، توطئه‌ای که به واسطه بصیرت مردم ایران خنثی می‌شود.

به گزارش ایرنا، عباس جوهری روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت شهید سلیمانی که در سالن همایش‌های شهرداری ورامین برگزار شد اظهار داشت: پیش از انقلاب اسلامی، مقامات آمریکایی، ایران را جزیره ثبات امنیت خود نامیدند، اما مردم ایران و به ویژه مردم ورامین و قیام آن‌ها در ۱۰ دی سال ۵۷ نگذاشت تا ایران حیات خلوت استعمارگران بماند.

وی گفت: مهمترین برنامه و دستور دشمن در مقابله با ایران اسلامی، تحریف تاریخ و پاک کردن حافظه تاریخی ایران است، اگر ما به درستی به وظیفه خود در بیان حقیقت انقلاب به نسل جوان عمل نکنیم، دشمن به هدف خود دست پیدا می‌کند.

معاون سیاسی، اجتماعی استانداری تهران با بیان این که انقلاب اسلامی احیاگر دین مبین اسلام است اظهار داشت: به فرموده امام راحل، انقلاب اسلامی ملت ایران بعد از بعثت پیامبر(ص)،بزرگترین حرکت در احیای دین اسلام است.

وی انقلاب اسلامی را پیوند خورده مکتب اهل بیت(ع) دانست و افزود: این که رهبر معظم انقلاب وعده نابودی اسرائیل تا ۲۵ سال آینده را می‌دهند، حقیقتی است که همچون سخنان امام راحل محقق خواهد شد چرا که این انقلاب با مکتب اهل بیت گره خورده است.

جوهری تصریح کرد: مردم ایران اسلامی برای حفظ انقلاب، هزینه‌های بسیاری از جمله جنگ تحمیلی را تحمل کردند تا سر تعظیم در برابر زیاده خواهی استکبار خم نکنند.

وی با گرامیداشت دهه بصیرت و سالروز حماسه ۹ دی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، حماسه ۹ دی امدادی الهی بود که توانست طومار فتنه‌گران را در هم بپیچد، ولی باید توجه داشت که فتنه دشمن تمام شدنی نیست و نباید از مکر دشمن غافل شد.

وی تأکید کرد: اگر دنباله‌رو مکتب حاج قاسم سلیمانی که همان تبعیت از ولایت فقیه است باشیم، دشمن جرأت نخواهد کرد علیه ایران اسلامی اقدامی انجام دهد.

معاون استاندار تهران با اشاره به خصوصیات شهید سلیمانی گفت: اخلاص در عمل، شجاعت و شهامت، عقلانیت و تدبیر، دشمن شناسی و خود شناسی، ولایت پذیری و دفاع از آن، حفظ بیت المال و حدود شرعی، معنویت گرایی، انقلابی گری از مهمترین شاخصه شهید سلیمانی است که باید از سوی مردم و مسوولان مورد توجه واقع شود.

جوهری با تاکید بر بکارگیری از تمامی ظرفیت‌ها در اداره امور شهرستان ورامین و خدمت رسانی به مردم گفت: مهمترین شاخصه انقلابی‌گری، حرکت مدبرانه و پرهیز نگاه بالا به مردم است ، مردم اگر درک کنند که مسوولان به دنبال حل مشکلات آنان هستند، قطعا در رفع مشکلات آنان را یاری می‌رسانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha