بازی اشتباهات با تساوی در لحظات پایانی به پایان رسید

تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پیکان تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پیکان تهران امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۷ در چارچوب هفته سیزدهم و در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار شد و در نهایت هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. 

در وقت های اضافه نیمه نخست این دیدار در حالی که نتیجه بازی به شکل تساوی پیش می رفت، لوسیانو پریرا موفق شد روی اشتباه دروازه بان حریف، گل نخست تیمش را به ثمر برساند تا شاگردان جواد نکونام با پیروزی به رختکن بروند. 

شاگردان مجتبی حسینی که برای باخت به اهواز نیامده بودند، در نیمه دوم تمام تلاش خود را به کار گرفتند و در نهایت توانستند روی اشتباه دروازه بان فولاد با گل دقیقه ۸۷ پیمان رنجبری از این شکست دور از خانه فرار کنند. 

فولاد با این تساوی ۱۸ امتیازی ماند و در رده هفتم قرار گرفت. پیکان نیز با این یک امتیاز موفق شد ۲۰ امتیازی شده و جایگاه خود در رده ششم را حفظ کند. 

ترکیب تیم فولاد خوزستان: 

احسان مرادیان، صالح حردانی، محمد قاسمی نژاد، سیدمهران موسوی، سیدمحمد میری، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، میلاد بدرقه، محمدرضا عباسی، آیاندا پاتوسی.

ترکیب تیم پیکان:

فرهاد مجد کرمانشاهی، امیرحسین رنگرز جدی، امیرحسین غلامی، سامان فلاح، بهروز نوروزی فرد، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، علیرضا کوشکی، ایمان اکبری، مجتبی حق دوست، غلامرضا ثابت ایمانی.

کوپال ناظمی به همراه محمدرضا منصوری و دانیال باشنده قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. 

نتایج دیگر دیدارهای امروز لیگ برتر به شرح زیر است: 

مس رفسنجان ۳ - ۰ صنعت نفت آبادان 

پدیده مشهد ۰ - ۲ سپاهان 

نفت‌ مسجدسلیمان ۰ - ۲ گل گهرسیرجان 

هوادار ۰ - ۰ نساجی مازندران

آلومینیوم اراک ۱ - ۱ استقلال 

ذوب آهن ۲ - ۰ فجر سپاسی 

پرسپولیس ۲ - ۱ تراکتور

  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha