۱۷ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۵۱
کد خبر: 84601347
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چینی: استقلال مقابل آلومینیوم در صدد مدیریت بازی بود 

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: شاگردان فرهاد مجیدی در دیدار برابر آلومینیوم اراک به دنبال بستن فضا بودند و برای همین بازی زیبایی را ندیدیم.

«علی چینی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: آلومینیوم اراک بازیکنان سرعتی و خوبی دارد و مجیدی در این بازی سعی داشت تا با بستن راه‌های نفوذ، فضاهای زمین را در اختیار بگیرد و اجازه ندهد آنها به دروازه استقلال نزدیک شوند.

وی ادامه داد: بازی چندان خوبی را ندیدیم،‌ استقلال در این بازی آن بازی قبلی خود را انجام نداد و در یک صحنه و در موقعیت پنالتی به گل رسید.

بازیکن اسبق استقلال خاطر نشان کرد: شاگردان مجیدی در این دیدار پِرِس خوبی را در زمین بازی به اجرا گذاشته بودند اما این مساله باعث شد توپ‌ها را لو داده و بیشتر به دنبال بستن فضاهای زمین بازی باشند. به نظرم استقلال بیشتر در این بازی به دنبال مدیریت زمین بود اما در ثانیه های پایانی و روی یک صحنه به گل تساوی رضایت داد تا بازی هر دو تیم با حداقل امتیاز زمین را ترک کنند.

آلومینیوم اراک روز دوشنبه در ورزشگاه امام خمینی(ره) میزبان استقلال تهران بود که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

آبی‌پوشان فردا (شنبه) از ساعت ۱۷ و در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha