۱۴ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۰۸
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 84601948
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار در خراسان شمالی آغاز به کار کرد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان به ریاست استاندار و مدیران سازمان جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و دادستان بجنورد تشکیل شد و از امروز -سه شنبه-آغاز به کار کرد.

سیدجواد سیدالموسوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کمیته در خراسان شمالی به ریاست استاندار و در شهرستان ها به ریاست فرماندار و با دبیری تعزیرات حکومتی و به همراه نماینده و بسیج اصناف به منظور تشدید نظارت‌های اصناف و مردم تشکیل شد و به صورت هفتگی جلسات را برگزار می کند.

وی تصریح کرد: این کمیته مصوبات ستاد تنظیم بازار که زیر نظر معاون اول رییس‌جمهور قرار دارد و هر هفته هم جلسه برگزار می‌کند را اجرایی و پیاده‌سازی می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی افزود: کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار در استان و شهرستان های تابعه با هدف تامین به موقع و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم تشکیل شد و از افزایش خودسرانه قیمت کالاهای اساسی در صورت حذف ارز ترجیحی جلوگیری می کند.

وی در ادامه از تشدید نظارت بر رعایت استاندارد و کیفیت تولیدات کارخانجات آرد استان خبر داد و افزود: گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی بر تمامی کارخانجات آرد استان نظارت خواهد کرد.

سیدالموسوی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ و یا سامانه اینترنتی ww.tazirat۱۳۵.ir  اطلاع رسانی نموده تا در اسرع وقت به موضوع تخلف رسیدگی شود.

حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در خراسان شمالی فعالیت می کنند.

این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha