استاندار خواستار تامین سوخت جایگزین کارخانه‌های سیمان کرمانشاه شد

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و گاز امروز برای تامین سوخت جایگزین کارخانه‌های سیمان اقدام شد و بر این اساس توقف بخش تولید را در این صنایع نخواهیم داشت.

به گزارش ایرنا؛ «هوشنگ بازوند» سه‌شنبه شب در نشست پیگیری مشکلات تامین سوخت کارخانه های سیمان اظهار داشت: همه مدیران دستگاه های اجرایی ذی ربط وظیفه دارند نهایت تلاش و جدیت خود را برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی بکارگیرند.

وی افزود: با همکاری شرکت نفت و گاز تلاش شود که مشکلی جهت تامین سوخت این کارخانجات وجود نداشته باشد؛ و همه موظف هستیم که برای افزایش تولید به با رویکرد رونق اقتصادی مساعدت و کوشش مستمر با همراهی بیشتر داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه بر اتخاذ تمهیدات لازم برای تسهیل و تسریع در انجام امور صنایع بزرگ و تولید کنندگان تأکید داشت و گفت: دولت همواره از مدیران استانی می‌خواهد که به منظور تسریع در حل مشکلات در استانها تصمیم گیری شود و نباید شرکت ها منتظر ارائه راهکار از مرکز باشند.

بازوند، با اشاره به سابقه درخشان مردم استان در طول هشت جنگ تحمیلی و رشادت ها و ایثارگری های مردم در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی بیان داشت: ما متعهد هستیم تا روزی که در استان مدیر هستیم با تمامی تلاش در جهت رفع مشکلات کار کنیم و باید همواره در کنار مردم باشیم و با تعهد و تدبیر برای توسعه این استان شهید پرور کوشش داشته باشیم.

مقام عالی استان در ادامه با اشاره به اختصاص پنج میلیون متر معکب از گاز کشور به کارخانجات سیمان، خواستار اختصاص سهمیه‌ای از این حجم گاز به صنایع سیمان استان شد و از مدیر شرکت گاز استان خواست که نهایت اهتمام و پیگیری خود را در این زمینه بکار بگیرد.

در این جلسه مصوب شد که تا ٢٠ روز آینده پالایشگاه کرمانشاه سوخت لازم را برای ٢ کارخانه‌ سیمان سامان و سیمان غرب تأمین کند و شرکت گاز پیگیری نماید تا سهمیه ای از پنج میلیون متر معکب گاز در کشور به استان اختصاص پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha