تردد در جاده‌های کوهستانی گلستان با زنجیر چرخ امکان پذیر است
عکس آرشیو است

گرگان - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت که براثر بارش برف، آمد و شد خودروها در جاده‌های کوهستانی استان به ویژه خوش ییلاق (آزادشهر - شاهرود)، توسکستان (گرگان - شاهرود) و النگ (رامیان - شاهرود) با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

غلامرضا بیکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت:بارش برف در ارتفاعات گلستان از صبح امروز آغاز شده و مطابق پیش بینی هواشناسی تا امشب ادامه خواهد داشت.

به گفته وی اکنون ۱۷ گروه راهداری با تجهیزات کامل در محورهای درگیر برف در کردکوی، علی آباد، رامیان، گرگان و آزادشهر مشغول برف روبی، نمک و شن پاشی به منظور بازنگه داشتن محورها و تسهیل در آمد و شد خودروها هستند.

وی اضافه کرد: رانندگان برای آمد و شد در محورهای کوهستانی استان حتما با شماره ۱۴۱ تماس داشته و آخرین وضعیت محورها را گزارش گیری کنند.

بیکی در خصوص محور ارتباطی جنگل گلستان واقع در مسیر گالیکش - بجنورد در استان خراسان شمالی ، گفت: در زمان حاضر این جاده مشکلی برای آمد و شد خودروها ندارد.

گلستان ۷۰۰ کیلومتر جاده کوهستانی و برف گیر دارد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان هرساله طرح زمستانه را از میانه آذرماه به مدت چهار ماه اجرا می کند که امسال ۳۲ گروه با حضور بیش از ۳۰۰ نیرو و به همراه ۲۲۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری آماده عملیات کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha