بیش از ۹ هزار مورد بازرسی در مانور سراسری نظارت بر بازار کالاهای اساسی

تهران- ایرنا- سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مانور سراسری بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی در قالب یک هزار و ۴۱۹ گروه اعزامی و ۹ هزارو ۳۹۶ بازرسی انجام و ۷۳۳ پرونده به سازمان تعزیرات ارجاع داده شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وزارت جهاد کشاورزی، «مسعود امرالهی» در سمینار آموزشی مدیران بازرسی و نظارت مراکز استان ها افزود: پیرو ماموریت جدید وزارت جهاد کشاورزی پس از بازگشت قانون انتزاع، دفتر نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی راه اندازی شد.

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: یک ماه پیش مانور بازرسی در استان تهران با دستور وزیر جهاد کشاورزی انجام شد و به جهت هماهنگی بین استان ها و یافتن معایب و مزایای نیروهای انسانی، مانوری را در روز پنجشنبه ۹ دی ماه اجرا کردیم که به طور سراسری انجام شد.

امرالهی خاطرنشان کرد: سازمان های جهاد کشاورزی در استان ها، نیروی انسانی و خودرویی خود را به میدان آوردند و از ظرفیت بسیج اصناف، بسیج سازندگی و بازرسین صنعت در این مانور استفاده شد.

وی افزود: در این مانور یک هزار و ۴۱۹  گروه اعزامی با دو هزار و ۷۳۸ بازرس از بسیج اصناف، جهاد کشاورزی و صنعت حضور داشتند و ۹ هزار و ۳۹۶ بازرسی انجام و ۷۳۳ پرونده به سازمان تعزیرات ارجاع داده شد.

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: برای حل کمبود نیروی انسانی با دستور وزیر جهاد کشاورزی از ظرفیت بازنشسته های وزارت جهاد کشاورزی هم استفاده خواهیم کرد.

بنا به این گزارش، سمینار آموزشی مدیران بازرسی و نظارت مراکز استان ها امروز با حضور محسن کاظمینی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی، عباس عسکرزاده معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، مسعود امرالهی سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی و مدیران بازرسی استان‌ها در سالن توسعه این وزارتخانه برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha