فرمانده سپاه ساوه: بیداری ملت‌ها مصداق انتقام سخت خواهد بود

ساوه - ایرنا - فرمانده سپاه شهرستان ساوه گفت: اخراج آمریکایی‌ها از منطقه و بیداری ملت‌ها مصداق انتقام سخت خواهد بود و تمام آزادی خواهان دنیا مدافع خون شهید حاج قاسم هستند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «حجت‌الله دستجانی» روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سردار شهید سلیمانی و عزاداری حضرت زهرا(س) در دارالقرآن امام خمینی(ره) ساوه گفت: سردار سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت و شهادت است و پاداش ۴۰ سال جهاد بی وقفه و اخلاص او شهادت در راه خدا بود.

وی بیان کرد: امروز دانش‌آموزان جهادی و انقلابی افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند که از راه و تفکر سردار دل‌ها پیروی می‌کنند.

سرهنگ دستجانی ادامه داد: دشمنان گمان می‌کردند با شهادت سردار سلیمانی راه و جبهه مقاومت به پایان می‌رسد اما به برکت خون شهید سلیمانی، این راه پرفروغ‌تر دنبال شد.

فرمانده سپاه شهرستان ساوه تصریح کرد: با شهادت سردار مقاومت، سپاه مقتدر انقلاب اسلامی ۱۲ موشک به پایگاه نظامی آمریکا شلیک کرد و همینه پوشالی مستکبران در برابر دنیا فروریخت.

دستجانی گفت: بنا بر تاکید مقام معظم رهبری، انتقام سخت، اخراج آمریکایی‌ها از منطقه و بیداری ملت هاست و این انتقام مختص کشور ایران نخواهد بود بلکه تمام آزادی خواهان عالم مدافع خون حاج قاسم هستند و راه ایشان را ادامه می‌دهند.

وی بیان کرد: شهادت سردار وحدت ملی را تقویت و ظرفیت‌های انقلاب را احیا کرد.

سرهنگ دستجانی گفت: بینش توحیدی سردار سلیمانی نسبت به مکتب نظام و انقلاب، مقدمه ساز پیوند ملت‌ها در جریان جبهه مقاومت است.

به گفته فرمانده سپاه شهرستان ساوه، پیش از شهادت سردار سلیمانی گفتمان سازش و مصالحه با کدخدا در حال شکل گیری بود اما با شهادت سردار گفتمان مقاومت تقویت شد.

دستجانی بیان کرد: دشمنان به دنبال اجرای نقشه جدید خاورمیانه بودند که با جهاد حاج قاسم تمام این نقشه‌ها باطل شد.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی فرهنگ «ما می‌توانیم» و «ما می‌توانیم» را در کشور و دنیا ظهور و بروز داد و امروز مجاهدت این سردار مقاومت باید در جامعه تبیین شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha