تیم والیبال شهرداری ارومیه بازی باخته را از پاس گرگان برد

ارومیه-ایرنا- آخرین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال با برد شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر ۲ مقابل پاس گرگان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و پاس گرگان در سالن ۶ هزارنفری غدیر ارومیه برگزار شد که در این بازی نفس‌گیر و نزدیک، گرگانی‌ها ابتدا در ۲ ست نخست موفق شدند ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۲ پیروز شوند ولی در ادامه تیم تحت هدایت محمدرضا تندروان به بازی بازگشت  و ۲ ست سوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۲۱ به برتری دست یافت و این دیدار به ست سرنوشت ساز پنجم کشیده شد.

در این ست تیم "شهرداری ارومیه" موفق شد ۱۵ بر ۱۱ پیروز شده و در نهایت این دیدار پر فراز و نشیب را به سود خود به پایان برساند.

تیم "شهرداری ارومیه" در این مسابقه با ترکیب سعید مصطفی‌وند، جاوید اسماعیل زاده، امیررضا سرلک، رحمان داوودی، علیرضا بهبودی، صابر کاظمی و آرمان صالحی و تیم "پاس گرگان" با ترکیب رسول آقچلی، محمدامین حیدری، اسماعیل موسی فر، علیرضا عبدی، محراب ملکی، سعید رنجبر و عماد جوینده به میدان آمدند.

با این نتیجه تیم "شهرداری ارومیه" با ۱۲ برد و ۳۳ امتیاز بعد از "سپاهان" و بدلیل امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت و "پاس گرگان" با ۶ برد و ۲۰ امتیاز تیم نهم جدول باقی ماند.

هفته آینده روز یکشنبه /۱۹ دی/ "شهرداری ارومیه" میهمان "هورسان رامسر" و "پاس گرگان" میزبان "راه‌یاب ملل مریوان" خواهدبود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha