یک برد و یک باخت سهم نمایندگان آذربایجان غربی در لیگ والیبال بانوان

ارومیه- ایرنا- دبیر هیات والیبال آذربایجان‌غربی گفت: در سومین روز مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه های کشور ، تیم نوین ارومیه حریف خود را شکست داد و شهرداری این شهر نیز مغلوب شد.

افشین خدایاری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات و در گروه چهارم که به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود، تیم "نوین ارومیه" با نتیجه ۳ بر صفر مقابل "دریانوردان فرج آباد" به پیروزی رسید و با کسب سومین برد خود دور رفت را با صددرصد پیروزی به پایان رساند.

وی گفت: تیم "شهرداری ارومیه" نیز در مسابقات گروه ششم که در گنبد برگزار می‌شود با نتیجه ۳ بر یک مقابل " چادر ملو" مغلوب شد و با یک برد و ۲ شکست دور رفت را به پایان رساند.

دبیر هیات والیبال آذربایجان‌غربی ادامه داد: برنامه دور برگشت این رقابت‌ها بزودی اعلام خواهد شد.

خدایاری گفت: در مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور نیز در نجف آباد اصفهان، تیم "شهرداری ارومیه" با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازات ۲۵ بر ۱۵ ، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۴ "راهیاب ملل مریوان" را  شکست داد و فردا در پنجمین مسابقه خود به دیدار "هراز آمل" خواهد رفت.

وی اضافه کرد: تیم "آذرباتری ارومیه" دیگر نماینده استان در لیگ برتر نوجوانان نیز ۳ بر یک بر تیم "شهداب یزد" چیره شد.

دبیر هیات والیبال آذربایجان‌غربی افزود: در این مسابقه تیم آذرباتری ۲۵ بر ۱۹ ، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ ست‌های اول، سوم و چهارم را برد و ست دوم بازی را با امتیاز ۲۵ بر ۱۵ به حریف خود باخت.

خدایاری گفت: تیم "آذرباتری" فردا با تیم "شهرداری گنبد" مسابقه خواهد داد.

به گزارش ایرنا، دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های بانوان دسته یک کشور در سال ۱۴۰۰ از روز گذشته شنبه چهارم دی ماه شروع و تا هشتم دی‌ماه با حضور ۳۵ تیم در هشت گروه (سه گروه پنج تیمی و پنج گروه چهار تیمی) برگزار می‌شود که تیم‌های شهرداری و نوین ارومیه و استعدادهای درخشان مهاباد سه نماینده استان آذربایجان‌غربی در این رقابت‌ها هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha