پیکر ۲ شهید گمنام در شهرک شهید رجایی تشییع شد

تهران- ایرنا- پیکر دو شهید گمنام ۱۹ ساله و ۲۰ ساله دوران دفاع مقدس در شهرک شهید رجایی وزارت دفاع تشییع شد.

 به گزارش روز جمعه خبرنگار سیاسی ایرنا، تشییع پیکر ۲ شهید گمنام با حضور حجت الاسلام آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، سردار مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و سردار شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و جمع کثیری از مردم شهید پرور در شهرک شهید رجایی انجام شد.

حجت الاسلام سیدضیاءالدین آقاجانپور در مراسم تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در شهرک شهید رجایی وزارت دفاع گفت:  امروز وزارت دفاع و شما مردم این شهرک این توفیق را پیدا کردید که میزبان ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس باشید. شهدای گمنامی که در ایام شهادت دختر پیغمبر  فاطمه زهرا سلام الله علیها آمدند تا ما آنها را تشییع کنیم.

وی ادامه داد: ما امروز سلام می دهیم بر حضرت فاطمه س و شهیدان، آنچنان که رهبر معظم انقلاب در پیام خود فرمودند سلام خداوند بر فاطمه س و شهیدان، سلام بر فاطمه که او دختر پیغمبر ص است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با طرح این سوالات که همه مصیبت های حضرت زهرا س برای چه بود؟ مخفی بودن قبر مادرمان حضرت زهرا س برای چیست؟ گفت:  اسرار نهفته بودن قبر ایشان در این است که مردم دنیا، مسلمانان و شیعیان، حصرت زهرا س می خواهد بگوید اگر اسلام و دین بدون ولایت باشد اسلام و دین نیست. اگر نماز بدون ولایت باشد نماز نیست و اگر حج بدون ولایت باشد حج نیست. آن اسلام، اسلام مورد رضایت پروردگار نیست. آن اسلام، اسلام اموی است.

وی افزود: به تعبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی که فرمود اسلام بدون ولایت، اسلام آمریکایی است. اسلام بدون ولایت اسلام اموی است. این اسلامی که در کشورهای مرتجع منطقه ملاحظه می کنید اسلام نظام سلطه است چرا که آنها نوکر نظام سلطه هستند هرچه که آنها می گویند گوش می کنند. آنها را به عنوان اربابان خودشان برگزیده اند.

آقاجانپور با سلام و درود بر شهیدان اظهار کرد: این عزیزان به عنوان یاران دین خدا و یاران پیامبر، فاطمه و حسین به میدان رفتند. آنها از آرامش و امنیت خود گذشتند تا ما آرامش و امنیت داشته باشیم.  آنها رفتند تا اسلام و قرآن بماند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه شهدا به وظیفه خود عمل کردند، گفت: امروز این شهدای گمنام خواستند بی نام و نشان باشند تا اسلام، قرآن و حاکمیت اسلامی دارای نام و نشان باشد.

وی خطاب به مردم و مسئولان خاطرنشان کرد:  متوجه باشیم که مسئولیت سنگینی بر عهده ما است. مسئولیت خون شهدا بر گردن ما است. برای تک تک این پست ها و مسئولیت هایی که داریم و میز هایی که  پشت آن نشسته ایم چندین شهید داده شده است. بنابراین عملکرد و رفتار ما باید طوری باشد که در نزد خدا، فاطمه (س)،  حسین ع و شهیدان به ویژه شهیدان گمنام شرمنده نباشیم.  

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه وزارت دفاع افتخار دارد که بیش از ۱۴۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است گفت: پیام شهیدان و حاج قاسم سلیمانی این است عاقبت به خیری در این است که ما از ولایت فقیه پیروی کنیم و امروز آمده‌ایم بگوییم که "ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند. " و در مقابل زیاده خواهی های ظالمان و مستکبران و نظام سلطه که ما را تحت فشار قرار می دهند شعار حسینی هیهات من الذله را سر دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha