تساوی استقلال و مس رفسنجان در نیمه نخست

تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

به گزارش ایرنا، از ساعت ۱۷ امروز (‌شنبه) در هفته چهاردهم لیگ فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند.

قضاوت این دیدار را «محمدحسین ترابیان» با کمک‌های «محمدرضا ابوالفضلی» و «آرمان اسعدی» برعهده دارد.

در روزی که پرسپولیس مقابل قعرنشین لیگ برتر متوقف شد، استقلال این شانس را دارد تا با غلبه بر مس رفسنجان فاصله‌اش را با رقیب سنتی در صدر جدول افزایش دهد.

شاگردان فرهاد مجیدی پس از تساوی در اراک که با انتقادات زیادی همراه شد به دنبال ارائه یک نمایش هجومی و زیبا هستند تا به انتقادات پایان دهند.

مس رفسنجان که بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد رودرروی بهترین خط دفاعی لیگ قرار گرفته است، شاگردان محمد ربیعی در تهران نمی‌خواهند با دست خالی میدان را ترک کنند.

در دقیقه ۹: استقلال خیلی زود به گل رسید، پاس عالی زبیر نیک نفی به کوین یامگا رسید و این بازیکن در محوطه جریمه مس سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. یامگا برخلاف حرکت نوشی صوفیانی توپ را به گل کرد تا در دومین هفته متوالی برای آبی‌پوشان تهرانی گل‌زنی کند.

در دقیقه ۱۰: شوت عالی گادوین منشا از فاصله ۳۰ متری با اختلاف ناچیزی به خارج رفت تا دروازه استقلال بسته بماند.

در دقیقه ۱۲: حرکت ترکیبی بازیکنان استقلال باعث شد تا توپ به امیر حسین حسین‌زاده برسد؛ او در حالی که با دروازه‌بان مس رفسنجان تک به تک شده بودبا بی دقتی به توپ ضربه زد تا استقلال از رسیدن به گل دوم محروم شود.

در دقیقه ۳۲: حرکت مجید علی یاری در محوطه جریمه استقلال با خطای محمد حسین مرادمند روبرو شد تا داور برای دومین بار در نیمه اول نقطه پنالتی را نشان دهد، گادوین منشا پشت توپ ایستاد و دروزاه سید حسین حسینی را گشود تا به تیم سابقش گل بزند.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – حسین مرادمند – محمد دانشگر – مهدی مهدی پور – زبیر نیک نفس – جعفر سلمانی– سبحان خاقانی – کوین یامگا – امیرحسین حسین زاده – رودی ژستد

ترکیب مس رفسنجان:

داود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر، عقیل کعبی، شاهین توکلی، سید مهدی حسینی، مهرداد رضایی، مهدی ترکمان، محسن آذرباد، مجید علیاری و گادوین منشا

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha