سرمربی پدیده: کارشناسان در باره داوری بازی با پرسپولیس نظر بدهند

مشهد-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در خصوص مسائل ایجاد شده درباره داوری دیدار این تیم با پرسپولیس تهران گفت: بهتر است در این باره کارشناسان نظر بدهند، اما ما امروز هم یکی از بازیکنان‌مان را با کارت داور از دست دادیم.

داوود سیدعباسی روز شنبه در نشست خبری بعد از کسب تساوی یک بر یک برابر حریف تهرانی، افزود: این برای سومین بار است که چنین اتفاقی به دلیل اخراج بازیکنان برای‌ ما رخ می‌دهد و این اتفاقات به ما ضربه می‌زند.

وی گفت: به نظرم بازیکنان و حتی مربیان ما خیلی راحت کارت می‌گیرند و راحت هم اخراج می‌شوند، بهتر است ما نظری ندهیم. این موضوع را به کارشناسان واگذار کنیم تا ببینیم چه نظری دارند، ولی تقاضا داریم کمی با ما مهربان‌تر باشند، ما چیزی جز عدالت نمی‌خواهیم و همیشه تمکین کرده‌ایم. حتی در بازی‌هایی هم که باخته‌ایم خیلی راحت قبول کرده‌ایم و با این مسائل نیز کنار می‌آییم.

وی گفت: بعد از بازی با سپاهان سعی کردیم تا جایی که ممکن است، نقاط ضعف‌مان را پوشش بدهیم و از بازی‌های گذشته‌مان درس بگیریم، عدم تمرکز روی نقاط حساس زمین، باعث شده بود آسیب‌پذیر شویم.

سرمربی پدیده گفت: با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم و تمریناتی که انجام دادیم، سعی‌مان این بود در فاز دفاعی به ثبات و پایداری برسیم و پس از آن ضعف‌های دیگرمان را ترمیم کنیم. بازیکنانم امروز نهایت تلاش خود را انجام دادند و از آنها تشکر می‌کنم.

سیدعباسی افزود: مهمترین مساله برای ما در دیدار امروز نه فقط نتیجه، بلکه تمرکز بازیکنان بود، با وجود اینکه در اول بازی یک گل بد خوردیم اما بازیکنان تمرکز خود را از دست ندادند و به خودمان ایمان داشتیم، ما می‌دانستیم که می‌توانیم به پرسپولیس ضربه بزنیم و بازیکنانم نیز نهایت تلاش خود را کردند و توانستیم یک امتیاز بگیریم.

وی درباره شرایط زمین تمرینی این تیم گفت: ما فقط روز جمعه زمین در اختیار نداشتیم که دلیلش بارندگی بود و نتوانستیم در زمین تمرین کنیم، این هفته نیز بازیکنان تمرکز داشتند و توانستیم بازی خوبی ارائه کنیم، بازی مقابل پرسپولیس سخت است. دیروز هم گفتم که چند بازیکن مثل مصطفی بیژن، حسین حیدری و علی طاهران داریم که هر پنج روز یک بار ۹۰ دقیقه بازی می‌کنند.

سیدعباسی ادامه داد: اگر هم یک اتفاقی برای آنها بیفتد به قول معروف می شویم رستم و یک دست اسلحه، ما همین بازیکنان را در پست‌های‌شان داریم و جایگزینی برای آنها نداریم، امیدواریم زودتر شرایطی فراهم شود که مصدومان برگردند و بتوانیم از همه پتانسیل تیم‌مان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده به ضعف بدنسازی، عدم استراحت بازیکنان و پروازهای پرتعداد تیم اشاره کرد و گفت: همه اینها می‌تواند دلیل مصدومیت‌ها باشد، ولی وقتی همه بازیکنان از یک ناحیه بدنی مصدوم می‌شوند، باید علت را جویا شد. بهتر است متخصصان در این باره صحبت کنند.

محمدحسین زاهدی فرد به عنوان داور به همراه حسین مرادی، میلاد قاسمی، علی بای تیم داوری را در این دیدار تشکیل داده بودند.

 تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز شنبه در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد، مقابل میزبان خود تیم پدیده با نتیجه یک بر یک مساوی کرد.

تا پیش از این بازی پرسپولیس تهران با ۲۸ امتیاز در رده دوم و پدیده بحران زده با سه امتیاز در انتهای جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال ایران قرار داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha