۱۸ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۰۵
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84606493
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجیدی: این بُرد هدیه به هواداران؛ مسببان حذف استقلال پست‌های بالاتر گرفتند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: پیش بینی می کردیم برابر مس بازی سختی داشته باشیم و این پیروزی دلچسب را به هواداران استقلال هدیه می دهیم.

به گزارش ایرنا،‌ فرهاد مجیدی پس از برد ۳ بر ۲ تیم تحت هدایتش برابر مس رفنسجان اظهار داشت: همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی بود. در نیمه اول بازی خوبی را انجام دادیم و تنها یک اشتباه داشتیم که همان اشتباه منجر به گل شد. در کل از بازیکنانم راضی هستم؛ با تدبیر بازی کردیم و توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: باید به تیم مس هم تبریک بگویم، آنها بسیار خوب و جنگنده بازی کردند. در لیگ همه تیم‌ها این ویژگی را دارند. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه گل دوم تیمش با خطای پنالتی بر روی رودی ژستد رقم خورد، و اینکه آیا این صحنه پنالتی بود یا خیر، گفت:‌ این صحنه را که دیدم دقیقاً یاد دیدار با پرسپولیس افتادم؛ داور آنجا پنالتی نگرفت اما اینجا به درستی پنالتی اعلام کرد.

مجیدی در واکنش به سئوالی در خصوص عملکرد هافبک های این تیم و تغذیه مهاجمان یادآور شد: گفتم از تمام بازیکنانم راضی هستم. آنها بسیار خوب بودند،‌ تیمی داریم که ۱۴ هفته است نباخته و بازیکنانم در این بازی بسیار خوب و باانگیزه بودند و از آنها می‌خواهم که این روند را تا پایان فصل ادامه بدهند. 

وی در واکنش به سئوال خبرنگاری در خصوص اعتراض بازیکنان استقلال در صفحات مجازی گفت: بابک مرادی پسر خوب و بازیکن قابلی است اما با توجه به اینکه دو بازیکن در آن پست داشتیم ترجیح دادیم در این بازی جزو نفرات ما نباشد. اگر بازیکنی بازی نکند و ناراحت نشود، به نظر من فوتبالیست نیست. اما در کل از نظر اخلاقی و فنی از بابک راضی هستم اما ترجیح دادیم او در این بازی در لیست نباشد.

مجیدی درباره اینکه تیمش ۱۴ هفته است شکست نخورده و در آستانه قهرمانی نیم‌ فصل قرار دارد، گفت: من چندین بار با بازیکنان در این باره صحبت کردم؛ قهرمانی نیم‌فصل برای من هیچ اهمیتی ندارد و مهم تداوم این شرایط تا آخر فصل است. در مورد امین قاسمی‌نژاد باید بگویم دو هفته‌ای بود که بابت مسائلی که با باشگاه پدیده داشت از ما دور بود و نتوانستیم او را در لیست استقلال قرار بدهیم اما امروز بعد از مدت‌ها بازی کرد. وریا غفوری و ابوالفضل جلالی هم پس از مدت‌ها دوری به خاطر مصدومیت، امروز برای ما بازی کردند که از همه آنها تشکر می کنم.

سرمربی استقلال در خصوص حذف این تیم از آسیا گفت: در این‌باره صحبتی ندارم. سابقه مصاحبه های من را بیاورید و بخوانید. آن موقع همه می گفتند فرهاد بهانه می گیرد. مدیران وقت در آن زمان روندی را در پیش گرفتند که امروز به اینجا رسیدیم. ما با چه وضعیتی جلوی الهلال در آسیا بازی کردیم. سه، چهار روز مدیران وقت استقلال جواب تلفن من را نمی دادند. ما با شیمبا(بازیکن فولاد) مذاکره کرده بودیم،‌ او قبول کرد بیاید ولی مدیران استقلال جوابم را ندادند و بدون شیمبا به لیگ قهرمانان رفتیم.

مجیدی با اشاره به موفقیت نماینده عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: باید هم الهلال قهرمان آسیا شود. نه فدراسیون ما زور دارد و نه ما امکاناتش را داریم. دو سال است بازی های ما خارج از کشور برگزار می شود. چرا تیم من که صدرنشین مرحله گروهی لیگ قهرمانان شده بود باید خارج از ایران بازی کند؟ چرا برای بازی های ملی مشکلی نبود، مگر سوریه به ایران نیامد؟ آن موقع کرونا نبود؟ وقتی زور نداریم همان بهتر که آنها قهرمان شوند. مدیران وقت آنلاین می شدند ولی جوابمان را نمی دادند. چرا ما و پرسپولیس باید برویم در عربستان و جلوی تماشاگران آنها بازی کنیم؟ چرا ما باید در امارات بازی کنیم؟ تمام بازی های امارات با تماشاگر است. آنها آنقدر قدرت داشتند که بازی های ما را بدون تماشاگر کردند اما تا حرف می زدیم می گفتند مجیدی بهانه می آورد. اگر از آسیا حذف نمی شدیم باید کجا با بنی یاس امارات بازی می کردیم؟ آنها سه کشور انتخاب کرده بودند و باید به کشورهایی مثل عمان یا قطر می رفتیم. تا حرفی می زنیم می گویند فلانی فرار رو به جلو می کند. نتیجه اش همین می شود.

سرمربی استقلال در پایان گفت: آسیا باید افتخار کند استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان قاره شرکت کند. ببینید کار به کجا رسیده که ما را کنار می گذارند. دو، سه روز است که می خواهم به این موضوع فکر نکنم چرا که واقعا روی من اثر بدی می گذارد و این فاجعه است اما مسببان این فاجعه حالا مسئولیت های بالاتری گرفته اند و به ریش همه ما می‌خندند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha