کیانی: از دیدن وضعیت تراکتور ناراحت هستم

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال رفسنجان در خصوص شرایط تیم تراکتور گفت: از شرایطی که تیم تراکتور در آن قرار دارد بسیار ناراحت هستم.

به گزارش ایرنا، «مهدی کیانی» شنبه شب پس از دیدار تیم‌های استقلال و مس رفسنجان که با پیروزی سه بر ۲ آبی پوشان به پایان رسید، در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم تراکتور تبریز اظهار داشت: خیلی از این موضوع ناراحت هستم. حدود ۱۲ سال در تبریز زندگی کردم و همه جا گفته ام که خودم را تراکتوری می دانم اما حیف است با این هواداران در چنین وضعیتی قرار گرفتند. جایگاه تراکتور اینجا نیست.  

وی ادامه داد: امیدوارم مسوولین یک فکری به حال هواداران این تیم کنند. من درکشان می کنم. در سرما و گرما می آمدند تیم را تشویق می کردند و شان و شخصیت تراکتور اینجا نیست. امیدوارم مسوولان دست به دست هم دهند و تراکتور را به جایگاه اصلی اش بازگردانند.  

هافبک مس رفسنجان در مورد محمدرضا زنوزی و نحوه مدیریت او در تراکتور گفت: به عنوان یک هوادار می گویم که نباید همه تقصیرها را گردن زنوزی بیندازیم. کسی که از جیب خودش برای تیم خرج می کند ارزش دارد. این چیز ها را هم باید ببینیم. این اطرافیان هستند که مقصر بوده و به فکر منافع خودشان هستند.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha