بیش از پنج هزار لیتر روغن هیدرولیک تقلبی در کرمانشاه کشف شد

کرمانشاه - ایرنا - رییس پلیس امنیت عمومی استان از کشف پنج هزار و ۴۰۰ لیتر روغن هیدرولیک تقلبی در کرمانشاه و دستگیری یک نفر با تلاش ماموران این پلیس خبر داد.

 سرهنگ "حسن حیدری" شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی مبنی بر تولید و عرضه روغن هیدرولیک تقلبی در یک واحد صنفی واقع در شهرک صنعتی حاده سنندج، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی واحد تولیدی مذکور با همراهی نمایندگان اداره استاندارد و کسب مجوز از دستگاه قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: در این بازرسی پنج هزار و ۴۰۰ لیتر روغن هیدورلیک تقلبی که حدود سه میلیارد ریال قیمت گذاری شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه در پایان از پلمب خط تولید این واحد صنعتی و دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور از کشف ۲۳ تن سویا و سه تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "عنایت فلاحی" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه "کنگاور" حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این کامیون ۲۳ تن سویا و ۳ تن کود شیمیایی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۶ میلیارد ریال می رسید، کشف کردند.

سرهنگ فلاحی همچنین از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی آنها به مراجع قضائی خبر داد وگفت: مبارزه با پدیده قاچاق  از مهمترین برنامه های پلیس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha