۱۹ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۱۹
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84606723
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانش آموز شیروانی نشان طلای المپیاد تفکر و کارآفرینی را کسب کرد

بجنورد-ایرنا- مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شیروان از کسب نشان طلای مهدی عباس زاده دانش آموز دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی دوره دوم این شهرستان خراسان شمالی در المپیاد تفکر و کارآفرینی خبر داد.

رضا خسروی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دانش آموز پس از کسب رتبه برتر در مرحله اول و دوم به مرحله سوم راه یافت و پس از شرکت در آزمون این مرحله توانست نشان طلای المپیاد تفکر و کار آفرینی تابستان ۱۴۰۰ که توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار شد  از آن خود کند.

وی با قدردانی از زحمات تیم مدیریتی دبیرستان‌های  تیزهوشان شهید بهشتی دوره دوم، نمونه امام خمینی (ره) و تیزهوشان فرزانگان دوره دوم، این موفقیت بزرگ را به جامعه فرهنگیان شیروان، همشهریان و دانش آموز مهدی عباس زاده و خانواده ایشان تبریک گفت.

خسروی خاطرنشان کرد: که در خراسان شمالی هفت نشان کسب شده است که در مجموع شش نشان متعلق به دانش آموزان شهرستان شیروان است و از بین این شش نشان، چهار نشان توسط دانش آموزان دبیرستان شهید بهشتی دوره دوم، یک نشان توسط دانش آموز نمونه امام خمینی (ره) و یک نشان توسط دانش آموز تیزهوشان فرزانگان دوره دوم کسب شده است.

اینک ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرر دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha