اوقاف خراسان شمالی بیش از پنج میلیارد ریال بسته غذایی بین نیازمندان توزیع کرد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان شمالی گفت: پنج میلیارد و ۵۸۰ میلیارد ریال بسته غذایی در قالب طرح سوگواره یاس و از محل نیات واقفان خیراندیش استان در ایام فاطمیه بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام عظیم آسوده یدکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کمک شامل ۲ هزار و ۳۰ بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، ۴۷ هزار وعده غذای گرم به ارزش سه میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال و قربانی ۱۲ راس گوسفند به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان شمالی افزود: طرح " سوگواره یاس نبوی " در هشت شهرستان استان با هدف جذب نیات واقفان و کمک های خیرین از ابتدای دهه فاطمیه در بقاع متبرکه برگزار و کمک های زیادی در این راستا جذب شد.

وی اظهار داشت: کمک های مالی اوقاف در قالب طرح های ضیافت الهی، تبرکات مهدوی، شمیمم حسینی و طرح شهید سلیمانی با نام رزمایش مواسات کمک های مومنانه در سال جاری تهیه و در طی سال بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام عظیم آسوده یدکی ادامه داد: هدف اصلی از اجرای این طرح یاری رساندن به نیازمندان واقعی و خانواده‌هایی است که در ایام کرونا در تامین معاش و زندگی خود با مشکلات و دغدغه‌های جدی روبرو شدند.

خراسان شمالی با ۸۶۳ هزار نفر جمعیت که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند، جزو استان های کم درآمد کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha