امام‌جمعه یزد: سردار سلیمانی در میدان خدمت و مبارزه خادم مردم بود

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه مرکز استان یزد گفت: اخلاص شهید حاج قاسم سلیمانی باعث علاقه تمامی اقشار و تبدیل ایشان به الگویی برای آزادمردان جهان شد و این شهید با تلاش فوق العاده‌ در کمک رسانی به نیازمندان، خادم مردم و در میدان مبارزه با استکبار و تأمین امنیت، مدافع آنان بود.

به گزارش روز یکشنبه دفتر امام‌جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با سرتیپ محمدرضا فلاح زاده جانشین فرماندهی نیروی قدس و جمعی از مسئولان یزد افزود:  شهید سلیمانی در خدمت و دفاع از کشور شبانه روز فعالیت داشت و فردی خستگی ناپذیری بود.

رییس  شورای فرهنگ عمومی استان یزد ادامه داد: ایمان و اتکا به خدا، عشق و علاقه به ائمه در وجودش موج می‌زد و در سنگر عبادت، از عابدترین انسان‌ ها به شمار می‌رفت.

امام‌جمعه یزد اظهارکرد: از جمله ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی اخلاص وی بود که هر کار و فعالیتی در میدان‌های مختلف انجام می‌داد رضایت خداوند را مدنظر داشت و به هیچ وجه اهل تظاهر نبود.

ناصری با اشاره به راز محبوبیت این شهید تصریح کرد: اخلاص کم نظیر سردار سلیمانی سبب شد در طول عمرش مورد علاقه و محبوب تمامی اقشار مردم باشد و همچنین خلوص نیت او سبب شد تا عاقبتش ختم به شهادت شود.

نماینده ولی‌فقیه در یزد گفت: دشمن گمان می‌کرد با شهادت او یاد و نامش فراموش می شود، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی ترس دارد.

این مدرس درس خارج حوزه علمیه یزد تاکید کرد که به همین دلیل دشمن امروز حتی از عکس این شهید عزیز و محبوب ترس دارد و اجازه دیدن تصویر او را هم نمی‌دهند.

ناصری افزود: شهید سلیمانی و مکتبش باید برای تمامی مسئولان نظام درس و الگو باشد و همه با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار از کار و تلاش خالصانه دریغ نکنیم.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله بالگردهای‌ آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید و  در این حمله، ابومهدی المهندس قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی نیز به شهادت رسیدند، این  حمله به دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری وقت ایالات متحده آمریکا صورت گرفت. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha