ایده‌های برتر در حوزه اشتغال به سرمایه‌گذاران متصل می‌شوند

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افراد برگزیده در جشنواره ملی ایده‌های برتر اشتغالزا و کارآفرینی کشور؛ تسهیلات لازم را برای اجرایی کردن ایده‌های شان دریافت و به سرمایه‌گذاران متصل می‌شوند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «رحیم سرهنگی» اظهار داشت: از  ایده‌های برتر استانی یا ملی در جشنواره با تخصیص تسهیلات و معرفی به سرمایه گذاران حمایت می‌شود.

وی تصریح کرد: افرادی که علاقه‌مند به اجرایی کردن ایده خود نیستند، می‌توانند آن را در پلتفرم «ایده بازار» که به همین منظور در حال طراحی است در  معرض فروش بگذارند.

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون در ادامه تاکید کرد: ایده‌هایی که به مراحل پایانی نرسیده و برتر نشده اند اما ایده خوبی محسوب می‌شوند، برای یافتن سرمایه‌گذار در ایده بازار در معرض نمایش گذاشته می‌شوند یا به‌منظور عملیاتی شدن آنها در کارگروه استانی تصمیم گرفته شده و تسهیلات از منابع مختلف تخصیص داده شود.

سرهنگی خاطرنشان‌کرد: در زمان ثبت ایده، از ایده پرداز در خصوص تمایلش برای در معرض عموم قرار گرفتن یا نگرفتن ایده، سوال می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha