۲۱ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 84609757
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شاهرود میزبان مسابقات دور برگشت لیگ دسته یک بسکتبال کشور شد

شاهرود - ایرنا - رییس کمیته آموزش و مربیان هیات بسکتبال استان سمنان گفت: تیم خانه بسکتبال شاهرود میزبان مسابقات دور برگشت لیگ دسته یک کشور گروه شمال(H) شد.

سجاد دایمی مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: گروه شمال (H) را تیم های خانه بسکتبال شاهرود، مهرام تهران، خانه بسکتبال بابل و آویژه صنعت پارسا تهران تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سالن دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود، ابراز داشت: مسابقات از فردا (چهارشنبه) با رقابت خانه بسکتبال بابل و آویژه صنعت پارسا آغاز می شود و در ادامه تیم های خانه بسکتبال شاهرود و مهرام تهران رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

دایمی مقدم با بیان اینکه تمامی مسابقات با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود، اظهار داشت: روز دوم مسابقات پنجشنبه این هفته با رقابت تیم های مهرام تهران و خانه بسکتبال بابل آغاز می شود و تیم های آویژه صنعت پارسا با خانه بسکتبال شاهرود دیدار می کند.

رییس کمیته آموزش و مربیان بسکتبال استان سمنان با اشاره به اینکه تیم ها در روز جمعه استراحت می کنند، افزود: دیدارهای پایانی این گروه با رقابت آویژه صنعت پارسا و مهرام تهران در روز شنبه

آینده برگزار می شود و در ادامه تیم های خانه بسکتبال شاهرود و بابل با هم رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه رقابت های دور برگشت لیگ دسته یک کشور در هشت گروه چهار تیمی برگزار می شود، ابراز داشت: ۱۵ داور دیدارهای این گروه را قضاوت می کنند.

اردوی آمادگی و گزینشی تیم ملی بسکتبال نوجوانان در اردیبهشت ماه امسال با حضور ۲۸ بازیکن از ۶ استان کشور در شاهرود برگزار شد.

شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر سال میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha