۲۴ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۰۹
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 84613116
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

نماینده شاهرود در لیگ دسته یک بسکتبال برابر بابل پیروز شد

شاهرود - ایرنا - رییس هیات بسکتبال شاهرود گفت: تیم بسکتبال پایش پنام پارت شاهرود در سومین دیدار از رقابت های لیگ دسته یک کشور در برابر تیم خانه بسکتبال بابل با نتیجه ۷۱ بر ۵۳ به پیروزی دست یافت.

علیرضا عزیزی شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: رقابت های گروه شمال(H) لیگ دسته یک کشور با حضور تیم های مهرام تهران، خانه بسکتبال بابل، آویژه صنعت پارسا تهران و پایش پنام پارت شاهرود در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه دیدارهای روز سوم بر اساس برنامه باید روز شنبه برگزار می شد، ابراز داشت: با درخواست مسوولان خانه بسکتبال بابل و موافقت تیم شاهرود و کمیته برگزاری، مقرر شد شامگاه جمعه این دیدار برگزار شود.

عزیزی با بیان اینکه این دوره از رقابت ها با حضور ۱۵ داور قضاوت می شود، اظهار داشت: تیم پایش پنام پارت شاهرود پس از این دیدار با کسب یک پیروزی و ۲ شکست در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت و خانه بسکتبال بابل نیز با سه شکست متوالی چهارم شد.

 رییس هیات بسکتبال شاهرود با اشاره به اینکه تیم های تهرانی آویژه صنعت پارسا و مهرام روز جمعه استراحت کردند، افزود: دیدار پایانی این دوره از مسابقات عصر فردا(شنبه) با حضور این دو تیم برگزار می شود.

رییس هیات بسکتبال شاهرود با بیان اینکه تمامی مسابقات با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود، ابراز داشت: رقابت های دور برگشت لیگ دسته یک کشور در هشت گروه چهار تیمی برگزار می شود.

رقابت های گروه شمال(H) به میزبانی شاهرود در سالن فجر دانشگاه صنعتی در حال برگزاری است.

اردوی آمادگی و گزینشی تیم ملی بسکتبال نوجوانان در اردیبهشت ماه امسال با حضور ۲۸ بازیکن از ۶ استان کشور در شاهرود برگزار شد.

شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر سال میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha