ستاد دیه خراسان رضوی فهرستی از زندانیان نیازمند با بدهی اندک را منتشر کرد

مشهد- ایرنا- ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی روز چهارشنبه فهرستی از ۱۳ زندانی با بدهی مالی اندک بین ۱۵۰ تا ۶۰۰ میلیون ریالی را برای جذب کمک خیرین استان منتشر کرد.

رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی در همین ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای معرفی مددجویان نیازمند و جذب مشارکت خیرین برای آزادی زندانیان نیازمند این فهرست به تازگی تهیه و منتشر شده است.

جواد غفاریان طوسی افزود: مطالبات مهریه و نفقه، بدهی مالی در کسب و کارهای اقتصادی و تصادف رانندگی علت اصلی محکومیت افراد این فهرست است و بیشتر این افراد متاهل و دارای فرزند هستند و با بررسی های صورت گرفته از طرف این ستاد در اولویت کمک برای آزادی قرار دارند.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مشارکت خیرین از طریق فضای مجازی نیز جذب می‌شود که شهروندان و خیرین گرامی می‌توانند صفحه مجازی ستاد دیه خراسان‌ رضوی را از طریق شناسه khorasanipro@ دنبال کنند.

رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان خراسان رضوی گفت: شهروندان نیکوکار می‌توانند کمک های خود را از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷، کارت بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹،  کارت بانک صادرات به شماره ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸ و حساب سپهر بانک صادرات به شماره ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت کنند.

غفاریان طوسی افزود: خیرین محترم برای کسب اطلاعات بیش‌تر و آگاهی از پرونده‌های زندانیان جرائم غیرعمد که واجد شرایط مساعدت خیرین هستند با شماره‌های ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۲ و ۰۹۱۵۵۶۷۱۰۵۰ تماس بگیرند.

ستاد دیه خراسان رضوی فهرستی از زندانیان نیازمند با بدهی اندک را منتشر کرد

ستاد دیه خراسان رضوی فهرستی از زندانیان نیازمند با بدهی اندک را منتشر کرد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha