پاقدم مبارک‌تماشاگران در ارومیه/ آذرباتری پیروز شد

ارومیه- ایرنا- هفته هفدهم لیگ برتر والیبال آغاز شد و در ارومیه تیم آذرباتری در حضور تماشاگران والیبال دوست خود، موفق به شکست شهرداری گنبد شد.

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که در حضور تماشاگران و در سالن غدیر ارومیه برگزار شد، تیم آذرباتری موفق شد با نتیجه ۳ بر یک شهرداری گنبد را شکست دهد تا انتقام شکست ۳ بر صفر دیدار رفت را بگیرد.

آذرباتری ارومیه که بعد از برد در آخرین بازی دور رفت برابر سپاهان بدون شکست، شگفتی‌ساز شده بود، در ۳ بازی آغازین دور برگشت باخت و با تمام توان این بازی را در حضور نزدیک به ۶۰۰ تماشاگر ارومیه‌ای آغاز کرد و در ست نخست موفق شد در یک بازی کم نقص ۲۵ بر ۱۶ میهمان خود را شکست دهد.

ست دوم ولی با بازی خوب گنبدی‌ها و رقابت نزدیک ۲ تیم در جریان بود که در نهایت این ست نیز ۲۷ بر ۲۵ به سود نماینده ارومیه به پایان رسید.

ست سوم بازی زیباتر از ست‌های قبلی انجام گرفت و در حالیکه تا امتیازات پایانی بازی به سود نماینده گنبد بود، در نهایت ۲۵ بر ۲۲ به سود آذرباتری پایان یافت.

امیر افشار، بابک موسوی، علیرضا تابان، آرمان رحمانی، محمد بربست، متین احمدی و میلاد فتاحی ترکیب اولیه آذرباتری ارومیه و حمید چوگان، ادریس دانشفر، فاروق کوک جلی، سیدامین علوی، امین درغنه، شاهین مظلوم و موسی سخاوی ترکیب اولیه شهرداری گنبد را تشکیل می‌دادند.

با این نتیجه، آذرباتری به چهارمین برد فصل خود دست یافت ولی همچنان در انتهای جدول باقی ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha