۲۴ دی ۱۴۰۰، ۷:۵۷
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84611738
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خانواده‌های آسیب‌دیده حسین‌آباد سنندج زیرپوشش کمیته امداد قرار می‌گیرند

سنندج-ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: ۲۵ خانواده آسیب دیده ناشی از حادثه انفجار تانکر سوخت در شهر حسین آباد زیرپوشش خدمات این نهاد قرار می‌گیرند.

رضا طوسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از حادثه انفجار تانکر سوخت در شهر حسین‌آباد و ایجاد آسیب مالی و جانی برای تعدادی از خانواده‌ها، این نهاد بلافاصله در محل حادثه حضور یافت و نسبت به بررسی وضعیت خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند آسیب دیده، اقداماتی انجام شد.

وی با بیان اینکه از بین مددجویان کمیته امداد حسین آباد کسی آسیب ندیده بود، افزود: تعداد ۲۵ منزل مسکونی این شهر دچار حریق و سوختگی و آسیب شده بودند که با قید فوریت برای همه آنها تشکیل پرونده شد و بلافاصله تحت حمایت این نهاد قرار خواهند گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان ادامه داد: از طریق این نهاد به هریک از این خانواده ها تسهیلات قرض الحسنه ۲۰۰ میلیون ریالی پرداخت خواهد شد.

وی افزود: همچنین ۲۵ بسته سبد غذایی به ارزش هربسته ۶میلیون ریال به این خانواده ها اهدا شده و در ادامه هر خدمتی لازم باشد به آنان ارائه می شود.

واژگونی یک دستگاه تانکر حامل سوخت مازوت و انفجار آن در حسین آباد سنندج در روز شنبه هفته جاری،  علاوه بر مرگ راننده، موجب فوت ۲ تن و مصدومیت ۱۵ تن دیگر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha