آیین‌های پیروزی انقلاب در خمین با محوریت بیانیه گام دوم برگزار شود

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال و گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در زادگاه امام راحل با محوریت تبیین بیانه گام دوم انقلاب برگزار شود.

« احمد طهرانی » روز پنجشنبه در ستاد ایام الله دهه فجر در خمین بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری در تمام حوزه‌ها ابلاغ شد اما آن‌طور که شایسته است به آن پرداخته نشده است.

وی با تاکید بر اجرای مردمی ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال ادامه داد: کمیته‌های ستاد دهه فجر خمین از ظرفیت تمام اقشار جامعه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برای برگزاری برنامه‌ها استفاده کنند.

فرماندار خمین دهه فجر را فرصت تشریح اهداف و عملکرد نظام دانست و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در برنامه‌های مختلف، عملکرد مثبت و دلایل ضعف عملکرد دستگاه خود را برای مردم بیان کنند.

طهرانی با اشاره به دیدار مردمی مسئولان در یک روز هفته اظهار داشت: مدیران شهرستان در روزهای دهه فجر با حضور در اجتماعات و برنامه‌های مختلف به صورت چهره به چهره مطالبات مردم شهر و روستا را پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه شیوع کرونا سبب محدودیت در برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر طی ۲ سال گذشته شده است، افزود: در صورتی که شرایط بیماری کووید ۱۹ در خمین مطلوب باشد، شورای اداری مشترک استان و شهرستان با هدف تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره) در بیت تاریخی امام راحل برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: ویژه برنامه‌های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور سخنرانان توانمند در راستای پاسخگویی به شبهات نسل جوان و تبیین اهداف انقلاب اسلامی برگزار شود.
طهرانی افزود: برگزاری برنامه‌های خلاقانه و جذاب و استفاده از بستر فضای مجازی در دستور کار کمیته‌های ستاد دهه فجر خمین قرار گیرد.
معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری خمین نیز در این نشست گفت: کمیته‌های افتتاح طرح‌ها، اجرای برنامه‌ها، بسیج و نیروهای مسلح، اطلاع رسانی، ارتباطات و فضای مجازی، زنان و خانواده، ایثارگران، فرهنگیان و دانش آموزان، کارگری، شهری و فضاسازی شهری، مساجد، قرآن و تشکلهای دینی، فرهنگی و هنری، کودک و نوجوان، ورزش و جوانان، دانشجویی، اصناف و بازاریان زیرمجموعه ستاد دهه فجر این شهرستان هستند.
« حسن انصاری» ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های مختلف از تمام ظرفیت‌های خود برای برگزاری آیین گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاه کنند.
وی تاکید کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی سبب برگزاری برنامه های با شکوه در ایام الله دهه فجر امسال می‌شود.
خمین به‌عنوان زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی در جنوب استان مرکزی است و این شهرستان ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.
        

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha