۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۳۷
کد خبر: 85368213
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دعوت به مشارکت در انتخابات  محور برنامه‌های دهه فجر خمین باشد

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: دعوت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه محور برنامه‌های دهه فجر خمین باشد.

به گزارش ایرنا ، حمید کمانکش روز یکشنبه در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خمین، با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: اعلام و اطلاع رسانی اقدامات دولت سیزدهم و دعوت مستقیم و غیرمستقیم مردم برای حضور در انتخابات راهبردهای برنامه های گرامیداشت دهه فجر در خمین است.

وی با اشاره به گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با انتخابات پیش رو دهه موجب دهه فجر متفاوتی شده است.

فرماندار خمین وقایع غزه، جبهه مقاومت ، راهبرد هوشمندانه رهبر معظم انقلاب درمقابل اتفاقات منطقه ، پیروی رهبران جبهه مقاومت از این راهبرد و اتفاقات در لبنان، فلسطین و یمن را نمونهای از ایران مقتدر دانست.

فرماندار خمین گفت: جبهه استکباری به رهبری آمریکا و هم پیمانان خود با تمام توان برای شکل گیری یک جبهه کوچک اما در سطح گستره جهانی تلاش می کند.

کمانکش افزود: اسرائیل با وجود برخورداری از ارتش چهارم جهان در مقابل حماس زمین گیر شده است و مستکبران مستاصل از جنگ در غزه هستند.

فرماندار خمین با اشاره به تلاش دشمن برای ناکارآمد نشان دادن گفتمان مقاومت، گفت: دستگاه های اجرایی روابط عمومی ها را فعال و تقویت کنند و مجموعه اقدامات ۲ سال اخیر را اطلاع رسانی کنند.

فرماندار خمین بیان کرد: دولت هیچ نظری نسبت به نامزدهای انتخاباتی ندارد بلکه بر حضور مردم در انتخابات پیش رو تاکید دارد.

کمانکش افزود: خمین در دهه فجر امسال با تلاش همه دستگاه های اجرایی رتبه اول در تعداد، اعتبارات، اشتغالزایی و کیفیت پروژه ها را در استان مرکزی دارد و پروژه هایی در سطح ملی بهره برداری می شوند.

وی خاطرنشان کرد: طوری برنامه ریزی می شود که هر روز افتتاح پروژه با حضور مدیران استانی داشته باشیم.

فرماندار خمین یادآور شد: روز ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور شورای اداری استان ، افتتاح تعدادی از پروژه ها، نشست تخصصی با حضور آیت الله اراکی و برنامه مردمی در مسجد جامع برگزار می شود.

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) نیز در این ستاد گفت: بیت تاریخی امام راحل آمادگی برگزاری برنامه های گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را دارد.

حجت الاسلام سید جواد رضوی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمام زمینه ها به ویژه توسعه مناطق روستایی بیان شود.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری خمین نیز دهه فجر را فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی اقدامات دولت دانست و گفت: مقایسه بین وضعیت فعلی روستاها با قبل از پیروزی اسلامی گویای توجه و نگاه ویژه دولت و نظام به این مناطق است.

وحید براتی زاده ادامه داد: امروز مسئولان در روستاها حضور دارند و برای حل مشکلات آنها تلاش می کنند.

وی افزود: ۲۶۱ طرح عمرانی همزمان با دهه فجر در خمین افتتاح می شود که ۲۴۲ طرح افتتاحی است و عملیات اجرایی ۱۹ طرح نیز آغاز می شود.

خمین به‌عنوان زادگاه رهبر کبیر انقلاب اسلامی و ویژه برنامه های دهه فجر استان مرکزی هرساله از این شهرستان آغاز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha