۲۴ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 2981
کد خبر: 84612754
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر نیرو: اجرای طرح‌های آبی مازندران اولویت وزارت نیرو است

نوشهر – ایرنا – معاون وزیر نیرو گفت : اجرای طرح های آبی مازندران بویژه ساماندهی رودخانه‌ها در غرب این استان اولویت وزارت نیرو است و با جدیت آن را دنبال خواهیم کرد.

محسن بختیار روز جمعه در حاشیه بازدید از پروژه های وزارت نیرو شهرستان تنکابن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در غرب مازندران رودخانه های بزرگ و خروشانی وجود دارد که در زمان باران های شدید و جاری شدن سیل مشکلات زیادی را برای مردم منطقه ایجاد می کند.

وی اظهار داشت : یکی از موضوعات اولویت دار وزارت نیرو ساماندهی رودخانه های غرب مازندران است و بر این اساس تدابیری خوبی هم از سوی دولت و هم از سوی مجلس صورت گرفته است.

بختیار با بیان اینکه از ظرفیت قانون بودجه رودخانه ها ساماندهی می شوند ، خاطرنشان کرد : در قانون بودجه حکمی داریم که با استفاده از آن می توانیم ساماندهی رودخانه ها را به انجام برسانیم و میزان ضریب ایمنی رودخانه ها را افزایش دهیم.

وی با اشاره به برخی پروژه های نیمه تمام در غرب مازندران تصریح کرد : هر طرحی که فاز مطالعاتی آن به اتمام رسیده باشد ، فرایند ردیف دار شدن آن طرح در قوانین بودجه را در دستور کار قرار خواهیم داد.

بختیار گفت : برای تسریع در تکمیل پروژه های وزارت نیرو تدابیری اندیشیده خواهد شد تا مردم نتایج آن را هر چه سریعتر احساس نمایند .

معاون وزیر نیرو در سفر به تنکابن از پروژه برید عرضی و دیواره سازی رودخانه چشمه کیله ، سد روستای کشکو و پروژه آبرسانی به شهر خرم آباد بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha