۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84616579
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: تمام مدارس کردستان فردا سه‌شنبه تعطیل است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: فردا سه‌شنبه ۲۸ دی ماه مدارس تمام مقاطع تحصیلی استان به دلیل تداوم بارش شدید برف و کاهش دمای هوا در استان تعطیل است.

به گزارش ایرنا،  اسماعیل زارعی کوشا روز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کردستان ضمن تقدیر از تلاش فرمانداران و مدیران در ستاد مدیریت بحران، اظهار داشت: با توجه به بارش برف در سراسر استان و کاهش دمای هوا فردا سه شنبه ۲۸ دی ماه تمام مقاطع تحصیلی در سطح شهر و روستا تعطیل است و ادارات نیز با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه علیرغم بارش های سنگین برف در ۲ روز گذشته، شاهد کمترین مشکلات و بهترین عملکرد بودیم، افزود: تدابیر درست و به هنگام مدیران در حوزه های کاری خود باعث شد تا کمترین مشکل را در مدیریت وضعیت داشته باشیم.

استاندار کردستان بر لزوم برف روبی و باز شدن راه های روستایی تا ۲۴ ساعت آینده در سطح استان تاکید و اضافه کرد: تمام نهادها و سازمان‌ها، پیمانکاران طرف قرارداد راه و شهرسازی و دیگر شرکت ‌ها با ماشین آلات سنگین خود برای بازگشایی راه‌ها و مسیرهای مسدود شده شهری و روستایی با راهداری همکاری داشته باشند.

زارعی کوشا یادآور شد: ذخایر مناسب سوخت و دیگر اقلام مصرفی به اندازه کافی در استان وجود دارد و لازم است نهادهای مسوول نیز بر تداوم خدمت رسانی به مردم نظارت داشته باشند.

وی با بیان اینکه بارش برف با خدمت رسانی درست و به موقع مردم را خوشحال و شادی آنان را دوچندان می‌کند، گفت: برخورداری بدون مشکل مردم از خدماتی نظیر گاز، برق، آب و اینترنت در این شرایط بسیار در آرامش بخشی به مردم نقش دارد و  مدیران با رصد مداوم شرایط بر خدمت رسانی ها نظارت کامل داشته باشند.

وی همچنین پویش مردمی در سطح استان و شهر سنندج برای تکاندن درختان از بارش سنگین برف را اقدامی مناسب ارزیابی کرد و گفت: راه اندازی پویش هایی از این دست علاوه بر همکاری با نهادهای خدمات رسان مانند شهرداری ها می تواند به شور و نشاط اجتماعی نیز منجر شود.

بارش برف که از روز گذشته در کردستان آغاز شده، موجب مسدود شدن راه‌های اصلی و ۵۵۰ روستای استان شده است.

اخبار مرتبط

  • کردستان سفید پوش

    کردستان سفید پوش

    سنندج - ایرنا - سامانه بارشی از صبح پنجشنبه تمام نقاط کردستان را تحت تاثیر خود قرار داده و…

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha