مسوولان قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را جدی بگیرند

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: همه مسوولان استان قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را با جدیت و حساسیت دنبال کنند تا حق کسی ضایع نشود.

به گزارش ایرنا، عطا ناوکی دوشنبه شب در نشستی با فوائد حمزوی، مدیرکل شرکت گاز هرمزگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهارداشت: در راستای تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در نهادهای اجرایی و صنایع استان لازم است همه مسوولان همکاری کنند، زیرا این مساله در حال حاضر بخش مهمی از خواسته‌های جامعه ایثارگری است.
وی خواستار رعایت سهمیه ۲۵ درصدی در استخدام و تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شرکت گاز شد و ابرازداشت: توقع ما از همه ارگان ها و مسوولان صنایع استان این است که قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را با جدیت و حساسیت دنبال کرده تا حق هیچ نیرویی ضایع نشود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان ضمن اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی مرتبط با شرکت گاز نیر خواستار جذب ایثارگران با حفظ رعایت سهمیه ۲۵ درصدی در آزمون‌های استخدامی و تبدیل وضعیت این قشر شد.
فواد حمزوی، مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان نیز از همکاری در زمینه برگزاری کلاس‌های آموزشی جهت توانمندسازی ایثارگران استقبال و گزارشی از روند اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران ارائه کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha