۲۸ دی ۱۴۰۰، ۵:۰۰
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84617305
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هلال احمر فلسطین: ۲۸ فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست زخمی شدند

تهران – ایرنا – هلال احمر فلسطین دوشنبه شب اعلام کرد در حمله نظامیان صهیونیست به شمال کرانه باختری ۲۸ فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری آناتولی ترکیه، هلال احمر فلسطین اعلام کرد، نظامیان صهیونیست به شهرک برقه واقع در شمال غرب نابلس حمله کردند که بر اثر درگیری میان آن ها و جوانان فلسطینی ۲۰ نفر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست با شلیک گلوله های پلاستیکی و پرتاب گاز اشک آور با معترضان فلسطینی که خواستار خروج آن ها از این شهرک بودند، حمله کردند.

همچنین در شهرک بیتا واقع در جنوب نابلس نیز طی درگیری میان نظامیان صهیونیست و معترضان به شهرک سازی ها، ۸ فلسطینی زخمی شدند.

درگیری ها میان نیروهای رژیم اشغالگر و فلسطینیان در شمال کرانه باختری افزایش یافته است. اهالی این منطقه به حملات شهرک نشینان به منازل و روستاهایشان معترض هستند.

نظامیان رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته به روستاهای مختلف منطقه نقب یورش برده و تلاش کردند با نابود کردن مزارع کشاورزی ساکنان بومی این مناطق، زمین های آن ها را برای ایجاد شهرک های صهیونیست نشین جدید اشغال کنند.

بر اساس گزارش نهادهای حقوق بشری فلسطین، ۶۶۶ هزار شهرک نشین در ۲۸۵ شهرک صهیونیست نشین در کرانه باختری و قدس اشغالی سکونت دارند.

مجمع ملی خانواده‌های شهدای فلسطین نیز پیشتر اعلام کرده بود که نظامیان صهیونیستی در سال ۲۰۲۱ در مجموع ۳۵۷ فلسطینی را به شهادت رساندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha