۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۲۰
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 84617605
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت ۱۴۰ میلیارد ریال صدقه از سوی مردم خوزستان

اهواز-ایرنا- معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: مردم خوزستان از ابتدای امسال تاکنون  ۱۴۰ میلیارد ریال صدقه برای کمک به نیازمندان زیر پوشش این نهاد حمایتی پرداخت کردند. 

به گزارش ایرنا حافظ منصوری سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود:  این میزان صدقه از صندوق های موجود در معابر و مشترکان صندوق متوسط و کوچک جمع‌آوری‌شده است همچنین ۲۰ درصد این مبلغ نیز از طریق روش‌های نوین و الکترونیکی جمع‌آوری‌شده است.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: صدقات جمع‌آوری‌شده در هر شهرستان برای رفع مشکلات نیازمندان و پروژه‌های عام‌المنفعه همان شهرستان و در سرفصل‌های مسکن، معیشت، جهیزیه، اشتغال، تحصیل و درمان هزینه می‌شود.
منصوری افزود: مبالغ جمع‌آوری شده از صندوق‌ صدقات سهم‌بندی شده و متناسب با سهم مشخص شده در جهت رفع مشکلات محرومان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان خوزستان هزینه می‌شود.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد  امام (ره) خوزستان ادامه داد: باتوجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا ماموران جمع آوری صدقات خانگی به دستگاه های پوز اندرویدی مجهز شده اند.
وی همچنین از مردم خیر خوزستان خواست صدقات خود را از طریق تلفن همراه و به شیوه‌های نوین الکترونیکی شامل کد USSD با شماره گیری #۰۶۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، نصب نرم افزارهای سکه، سنا، ارسال عدد ۱ به شماره ۸۸۷۷ ، تماس با سامانه نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و سایت امداد امام(ره) به نشانی   emdad.ir  و کدQR  پرداخت کنند.

۱۳۰ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha