۳ آبان ۱۴۰۳، ۸:۳۶
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85637754
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم پیشوا ۲۰ میلیاردریال صدقه پرداخت کردند

۳ آبان ۱۴۰۳، ۸:۳۶
کد خبر: 85637754
مردم پیشوا  ۲۰ میلیاردریال صدقه پرداخت کردند

پیشوا - ایرنا - معاون توسعه حوزه مشارکت های مردمی کمیته امداد شهرستان پیشوا اعلام کرد: مردم نیکوکار این شهرستان در ۶ ماهه اول سال‌جاری ۲۰ میلیاردریال صدقه بابت نیازمندان تحت حمایت به کمیته امداد پرداخت کردند.

به گزارش ایرنا، سید جلال طباطبایی روز پنجشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: با مشارکت مردم نیکوکار مبلغ ۲۰ میلیاردریال صدقات جمع آوری از محل تخلیه صنادیق بزرگ و کوچک معابر، و پرداخت الکترونیکی و کد QR و مراکز نیکوکاری جمع آوری شد.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته این مبلغ در راستای نیازهای معیشتی، درمان، هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، ساخت و تعمیر مسکن مددجویان، تهیه جهیزیه برای نوعروسان مصرف می‌شود.

این مسئول افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) زمینه مشارکت همگانی در امور خیر را فراهم کرده و نیکوکاران خیر می توانند بدون مراجعه حضوری و از طریق کد QR و شماره کارت ۹۲۲۹ ۵۰۳۱ ۹۹۷۹ ۶۰۳۷ صدقات مورد نظر خود را بصورت آنلاین پرداخت کنند.

طباطبایی یادآور شد: آثار و برکات پرداخت صدقات بسیار زیاد است و امروز بخش عمده ای از مشکلات و موانع زندگی محرومین از محل صدقات اهدایی رفع می شود که امیدواریم با مشارکت هرچه بیشتر مردم اقدامات وسیعتری در این راستا انجام شود.

شهرستان پیشوا با ۲ بخش مرکزی و جلیل آباد و با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha