شهردار مهاباد: برف روبی معابر شهری به صورت شبانه روزی در حال انجام است

مهاباد- ایرنا- شهردار مهاباد گفت: برف روبی و نمک پاشی معابر شهری و خیابان ها با بهره گیری از ۱۲۰ نفر از کارکنان خدمات شهری این شهرداری به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

بابک رستم پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به گلایه بعضی از شهروندان در خصوص عدم برف روبی معابر افزود: هم اکنون ۶ دستگاه ‌گریدر، چهار دستگاه بیل بکو، ۲ دستگاه لودر و ۱۸ دستگاه سبک و نیمه سنگین دیگر به همراه ۱۲۰ نفر از نیروهای خدماتی عملیات برف روبی و پاکسازی معابر عمومی را به صورت ۲۴ ساعت انجام می دهند.

وی ادامه داد: از ابتدای بارش های سنگین تاکنون عملیات برف روبی معابر و خیابان ها براساس اولویت مناطق حساس شهری انجام شده و هم اکنون تمام معابر اصلی به اتمام رسیده و پاکسازی محله و کوچه ها ادامه دارد.

شهردار مهاباد با اشاره به محدود بودن امکانات شهرداری اظهار داشت: بخشی از تجهیزات و دستگاه های برف روب بر اثر پاکسازی و برخورد با دست اندازهای سطح شهر دچار آسیب شده و تعمیرات و راه اندازی دوباره آنها زمانبر بوده ولی به صورت پیوسته در حال انجام است.

رستم پور با تاکید براینکه ساماندهی تبعات بارش سنگین برف نیاز به صبوری و مشارکت شهروندان نیاز دارد، اضافه کرد: با مساعد شدن هوا تلاش می کنیم در کمترین زمان ممکن عملیات پاکسازی و ساماندهی کامل معابر اصلی و فرعی شهر را به اتمام و با ارایه خدمات به موقع، ترافیک شهری را روانتر سازیم.

وی اظهار داشت: به منظور تسهیل در ارائه خدمات، شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری نموده و جهت تسریع در عملیات برف روبی از پارک کردن خودروها در حاشیه خیابان ها و معابر شهری خودداری کنند.

رستم پور افزود: شماره تلفن های ١٣٧ مرکز بیسیم و ۴۲۴۴۲۷۳۳ ستاد برفروبی شهرداری مهاباد، آماده دریافت درخواست های شهروندان از نقاط مختلف سطح شهر است.

به گزارش ایرنا، بارش سنگین برف طی هفته گذشته در ۲ موج بارشی پی در پی علی رغم خوشحالی مردم ولی مشکلاتی را در بخش تردد و رفت آمد شهری به وجود آورده که موجب گلایه برخی از شهروندان شده است. 

شهر ۱۷۰ نفری مهاباد دارای ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع مساحت بوده و از سال ۱۳۰۶ بلدیه یا شهرداری در آن راه اندازی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha