میزبانی ارومیه در جام باشگاه‌های والیبال آسیا قطعی است

ارومیه- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: با رایزنی‌های انجام گرفته با رییس فدراسیون والیبال، ارومیه میزبان جام باشگاه‌های والیبال آسیا خواهدبود.

کیومرث پورایراندوست روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش شهردار ارومیه و با رایزنی‌های انجام گرفته با محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، شهر ارومیه میزبان جام باشگاه‌های والیبال آسیا خواهد بود و با تمام توان خود را برای میزبانی آماده می‌کنیم.

وی بیان کرد: برای حل مشکل باشگاه شهرداری نیز، شهردار ارومیه، شورای شهر و نهادهای مختلف بزودی این مشکل را حل خواهندکرد تا باشگاه شهرداری ارومیه به عنوان میزبان و نماینده استان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا حضور یابد که در این خصوص باید از مدیریت شهری ارومیه که برای حل این مشکل در تلاش است، قدردانی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با توجه به کیفیت میزبانی ارومیه از لیگ ملت‌های والیبال جهان در سال ۹۸، میزبانی جام باشگاه‌های آسیا نیز به بهترین شرایط انجام خواهدگرفت تا نام شهر ارومیه و استان آذربایجان‌غربی در اذهان والیبال دوستان ماندگار شود.

مسابقات جام باشگاه‌های والیبال آسیا اواخر اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود که با توجه به میزبانی ارومیه، ۲ تیم از ایران در این رقابت‌ها حضور خواهندداشت.

در دوره قبلی جام باشگاهای آسیا تیم فولاد سیرجان ایرانیان نماینده کشورمان قهرمان رقابت‌ها شد.

هم اکنون تیم شهرداری ارومیه در رده دوم مرحله نخست لیگ برتر والیبال قرار دارد و امروز، در هفته بیستم در شهرآورد ارومیه با تیم آذرباتری دیدار خواهدکرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha