۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۴۱
کد خبر: 84623382
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازارچه مشاغل خانگی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

اردبیل - ایرنا - بازارچه مشاغل خانگی با همت سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری و جهاد دانشگاهی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایرنا ، مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل روز یکشنبه در دیدار با مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل افزود: ایجاد بازارچه مشاغل خانگی با عنوان طرح "سه‌شنبه بازار" در پارک بانوان اردبیل در دستور کار سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل قرار گرفته است.

اباصلت ابراهیمی ، حمایت از مشاغل خانگی را نیازمند ایجاد بستر و ساختارهای لازم توسط ارگان‌های ذی‌ربط دانست و افزود: این بازارچه با هدف حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و فراهم کردن بسترهای لازم برای فروش محصولات اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه از تجربیات جهاد دانشگاهی در پیشبرد اهداف طرح "سه‌شنبه بازار" استفاده خواهیم کرد، ادامه داد: بازارچه مشاغل خانگی بستر مناسبی برای ارائه محصولات حاصل از فعالیت بانوان فعال در حوزه مشاغل خانگی به وجود می‌آورد و به فروش این محصولات کمک شایانی می‌کند.

بازارچه مشاغل خانگی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اردبیل هم در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این دبیرخانه گفت: بازاریابی و فروش ۲ مشکل عمده فعالان متقاضیان طرح مشاغل خانگی است و امیدواریم با راه‌اندازی بازارچه مذکور در اردبیل بتوانیم به رونق فروش محصولات مشاغل خانگی کمک کنیم.

میثم ضارب‌نیا افزود: اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی فرصت مناسبی برای اشتغال، توانمندسازی و معرفی ظرفیت‌های تولیدی استان فراهم کرده است.

نرخ بیکاری رسمی اعلام شده در استان اردبیل حدود ۱۶ درصد و ۶۵ هزار نفر است ولی برخی مراجع که آمارهای کشوری بیکاری را اعلام می‌کنند، نرخ بیکاری در این استان را حدود ۱۰ درصد اعلام کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha